Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Nimbo

Nimbo

05-03-2016 om 14:26

facebook vraag

Hoe krijg ik een nieuwsbericht op een bepaalde site in mijn status geplaatst weet iemand dat?

Vogel

Vogel

05-03-2016 om 14:49

Delen

Staat er bij het bericht dat je wilt plastsen geen 'delen-knop'? Met ern facebookicoontje?
En als je de link kopieert en in je bericht zet komt het ook vast goed. B.v. bij een OO-artikel, dan verschijnt er een kop met een plaatje in mijn bericht.

angel3

angel3

05-03-2016 om 14:57

precies

de delen knop bij betreffende bericht gebruiken en anders de url kopieren en in je facebook bericht plakken.

Nimbo

Nimbo

05-03-2016 om 16:04

nu snap ik weer waarom dat niet meer lukt....

Ik krijg dit op mijn computer voor elkaar met de muis. Maar op mijn tablet of telefoon krijg ik het niet tot kopieren en plakken.
Weet iemand daar de manier voor?

yep

Vinger op de tekst, er komen blauwe tekens.
Drie keuzes: tekst blauw maken met die tekentjes en kopieëren of kiezen voor kopieëren en daarna plakken.
Ik kan ook kopieëren naar klembord.
Onderaan mijn letterbord zit het tekentje van het klembord, daarmee kan ik alles weer invoegen.

mil

mil

05-03-2016 om 18:19

Tekst selecteren, delen klikken en ook nog:

je vinger stevig drukken op de balk bovenaan (probeer maar die van OO). Dat wordt dan een geselecteerde tekst en die kun je met het teken rechts kopiëren en plakken. Moet je natuurlijk wel alleen dat nieuwsbericht in je scherm zien, niet de hele site.

angel3

angel3

05-03-2016 om 18:19

of dubbelklikken

Ik moet dubbel tappen met vinger en dan selecteert ie hele teskt. Of vinger lang duwen op tekst en dan met blauwe tekens tekst selecteren. Dan naar nieuwe plek en daar weer langer met vinger duwen en dan vraagt ie of je wil plakken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.