Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

22-05-2013 om 14:46

Facebook voor bedrijf inzetten

Ik werk voor mezelf en wil Facebook gaan inzetten voor mijn bedrijf en overige werkzaamheden. Op dit moment heb ik een account, gewoon op mijn eigen naam. Ik doe er tot nu toe bijzonder weinig mee. Er staan dus ook nog maar weinig dingen op mijn tijdlijn, die ik per se privé wil houden. Maar ik vroeg me af of ik nu het beste mijn eigen bedrijf onder het account van mijn eigen naam kan gaan 'promoten' of dat ik beter een nieuw account kan aanmaken op mijn bedrijfsnaam. Wie werkt er nog meer met Facebook om zijn/haar bedrijf meer in the picture te krijgen en heeft hier een mening dan wel tips over?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
guera

guera

22-05-2013 om 15:00

Apart houden

Nieuwe bedrijfsaccount aanmaken is het beste. Je krijgt dan een fan pagina ipv vrienden. Want met vrienden dan krijg je alke berichten van mensen die jouw bedrijf leuk vinden op je tijdlijn en dat wil je niet. Dus bedrijfsnaam als Facebook en dan relevant posten en fans genereren. Watvoor bedrijf is het een wat is je doel? Waarvoor soort nieuwe berichtjes heb je en hoe vaak. Het werkt het beste als je met enige regelmaat post. Succes

Merel

Merel

22-05-2013 om 16:12

Gekoppeld

Zo'n bedrijfspagina koppel je aan je eigen account (maar het is gescheiden voor de klant) de klanten die 'fan' zijn van mijn bedrijf kunnen dus niet op mijn privé facebook. Een bedrijfspagina is iets anders dan een gewone pagina, je hebt er statistieken op en je kan meer dan 5000 fans hebben. Bij een gewone pagina kan je maar tot 5000 vrienden gaan. (helaas heb ik op mijn bedrijfspagina nog geen 5000 fans hoor, was het maar waar)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.