Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-05-2016 om 09:24
heeft een kind van 11 jaar een eigen youtube kanaal nodig? zou hij niet beter onbezorgd spelen dan bezig zijn ipv druk/ stress opbouwen om zoveel mogelijk likes te krijgen. de eventuele kritiek die hij krijgt kunnen ze daarmee om ?
13-05-2016 om 10:50
mwoah
Persoonlijk vind ik het niet nodig. Temeer omdat de acties van 11-jarigen vaak echt bijzonder slecht zijn. (zingen/knutselen)
Pasgeleden weer een meisje van 12, dochter van een kennis. Het is echt ten hemel schreiend. Ze vindt knutselen leuk, maar ze kan het niet. Filmpjes van 15-30 minuten waarbij alles de helft van de tijd uit beeld is, je haar scheef ziet knippen, het resultaat door haar "ontworpen" is (overal te vinden op internet maar goed), haar accent zo zwaar is dat ze door het slechte geluid niet te verstaan is enz.
Ik vind het eigenlijk zielig; het kind wordt te kakken gezet.
Stel nou dat een kind een echt talent heeft. Niet omdat moeders dat vindt, maar omdat het echt zo is: zang, muziek, sport.
Dan nog zou ik me eerst inlezen over alle instellingen en gevolgen; kijken of het kind om kan gaan met kritieken of dat het alleen naar complimenten vist. In het laatste geval zou ik het niet doen.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.