Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-04-2013 om 10:40
Ik kreeg gisteren van de juf de vraag of ik een idee had voor een computerspelletje, oefeningen, weetikwat voor Jongstezoon (5 1/2), wat hij op school achter de computer kan doen. Ze vindt de voor school ontwikkelde spelletjes (de meeste door educatieve uitgeverijen of universiteit ontwikkeld) nogal suf en inhoudelijk niet interessant voor hem. Ik vind het heel lief dat ze hiernaar vraagt, maar heb eigenlijk ook geen idee.
Het moet dus wel iets zijn waar hij wat van leert, bijv digitale rushhour, schaken, ruimtelijk inzichtelijk- spelletje, of zo, ik noem maar wat.. Iemand een leuk idee?
13-04-2013 om 12:04
Site vol verrijking
Ik geloof dat je je moet aanmelden als je alles wil zien. Is gratis.
13-04-2013 om 12:05
Aanvulling
Er is een apart kopje waaronder je veel voor kleuters kunt vinden.
15-04-2013 om 14:16
Symbaloo
Hoi Annet, dank voor je tip. Misschien begrijp ik het niet goed, maar is symbaloo niet bedoeld om een soort eigne startpagina te creeren en krijg je op basis van je eerdere zoekresultaten een aantal voorgeprogrammeerde tips? Ik zie niets voor kleuters, maar kan daar wel zelf een nieuw blokje voor aanmaken bijv. Of zie ik iets over het hoofd?
15-04-2013 om 17:50
Foutje
Ik heb de link teveel ingekort.
Hierbij de uitgebreide versie: http://www.symbaloo.com/mix/slimmepeuters-kleuters