Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vakantieganger

Vakantieganger

08-07-2016 om 13:35

Buitenlandse simkaart handig?

Door omstandigheden zal ik deze zomer vanaf mijn vakantieadres bereikbaar moeten zijn vanuit Nederland en regelmatig moeten whatsappen. Mijn telefoonprovider heeft geen buitenlandbundel waarmee ik MB's kan kopen.
Is ter plekke een simkaart kopen dan handig, of kan ik beter een andere oplossing zoeken? Campingwifi werkt vaak allen als je je in de nabijheid van de receptie bevindt, is mijn ervaring.

angel3

angel3

08-07-2016 om 17:59

Is handig maar je hebt dan wel een ander nummer. Dat moet je dan wel aan iedereen doorgeven. Je app historie heb je dan ook niet bij de hand. Je kunt ook een mifi aanschaffen met een buitenlandse sim erin. Dan heb je je eigen WiFi spot

Vogel

Vogel

09-07-2016 om 10:38

Aha

Zo'n mifi is nog best prijzig, al is dat natuurlijk een eenmalige aanschaf.
Mijn telefoon heeft plek voor twee simkaarten, dus dat ondervangt het nadeel van je verdwenen apphistorie. Ik puzzel nog even verder.

mirreke

mirreke

09-07-2016 om 13:37

Whatsapp-nummer en andere simkaart

Volgens mij kun je met een andere simkaart gewoon je normale whatsapp blijven gebruiken. Het hangt nl. niet met elkaar samen. Als er maar een simkaart in je telefoon zit...

Mijn dochter had ooit een nieuw telefoonnummer en is zeker nog een jaar toch haar oude whatsapp nummer gebruiken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.