Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-12-2012 om 15:05
Hoe krijg ik in Facebook een gebeurtenis in het verleden op mijn tijdlijn? Ik heb de standaard onderdelen ingevuld, geboren, werk e.d., dus dat staat erin, maar bij anderen zie ik ook dingen als 'kind geboren', 'kat gekregen' of 'nieuwe auto', met jaartal erbij.
19-12-2012 om 23:54
Niet stom
Er zijn geen stomme vragen, bovenin bij Facebook zit een "help"! http://www.facebook.com/help/106105072867502/
Er zijn 2 manieren.
De eerste is langs je tijdslijn naar beneden bewegen met de muis en dan komt er een + in beeld. Op de juiste plek kan je dan een bericht intoetsen.
De tweede manier is: Bovenin op je eigen pagina, waar je wel vaker een berichtje intikt. Je zet neer:"Pietje geboren", dan geef je bij de tijd aan: 3 Maart 2001 en op de juiste plek op de tijdslijn komt de gebeurtenis te staan. Daar kan je ook een foto uploaden van Pietje.
20-12-2012 om 13:20
Mijn manier
Ga naar je eigen pagina op facebook
Bovenaan je timeline heb je de mogelijkheid om berichtjes te plaatsen.
Hier kun je kiezen voor verschillende soorten berichten:
- status
- Foto
- plaats
- levensgebeurtenis
Als je dan klikt op de laatste, krijg je de mogelijkheid om door te klikken naar soorten gebeurtenissen.