Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-06-2016 om 14:05
Welke apps kunnen verplaatst worden naar een sdcard op een android tablet ?
Ik wil graag kijken of het lukt op de tablet want na mijn idee werkt het niet
06-06-2016 om 14:36
Playstore
Als je inlogt op Playstore met hetzelfde account als je op je apparaat gebruikte waar je de sd uit hebt gehaald (je telefoon, neem ik aan) kun je ze opnieuw downloaden, ook de betaalapps werken dan gewoon. Met kopiëren neem je volgens mij niet alle bestanden mee die na installatie worden aangemaakt?
Ik heb het ook wel eens geprobeerd, het werkte niet. Installeren vanaf Playstore met hetzelfde account wel.
06-06-2016 om 22:50
Instellngen
Ik verplaats apps via de instellingen naar de sd kaart. Volgens mij bij het beheren van je opslag. Bij de apps staat dan de optie 'verplaats naar sd'. Sowieso heeft google ook altijd het antwoord en dan kun je gericht zoeken op merk tablet
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.