Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Brianna F

Brianna F

06-12-2016 om 20:13

app voor een blog

Van de goede Sint heb ik een nieuwe Ipad gekregen. Jeeh! Maar nu kom ik erachter dat de Blogger app niet meer bestaat. Dat was de voornaamste reden van aanschaf van de 1e Ipad, om op vakantie te kunnen bloggen. De oude Ipad wilde ik eigenlijk doorschuiven, maar daar staat de app nog wel op. Die kan ik zo nog gebruiken.
Is er een blog programma even gemakkelijk als Blogger? Vooral het erin zetten van foto's ging als een trein. Foto aanklikken en deze stond erin. Voor mij een uitkomst, want zo goed ben ik ook niet met dat ding.

Hij is er nog

Hij is er nog hoor Brianna, Kijk maar eens in de playstore
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.blogger

Daar kun je blogger vinden

Egel

Egel

09-12-2016 om 08:54

maar Pieter

Ze heeft een iPad, wat heb je dan aan de Google playstore? Ze heeft iTunes nodig.

Sorry, ik weet het verder niet. Hopelijk iemand anders!

Wilgenroosje

Wilgenroosje

09-12-2016 om 09:01

Wel via ipad.

Ik weet niet precies hoe ik het doe, maar ik blog gewoon via Blogger op mijn ipad. Ik heb een gmail-account en daarmee kan ik inloggen op Blogger. Ik doe het niet via een app geloof ik.

Als ik Blogger opzoek via Safari, komt er een basispagina van Blogger, dan kan ik kiezen voor inloggen en dat doe ik dan met mijn gmail-account. En dan kan ik dus bloggen.

Beetje vaag verhaal. Ik kan het niet duidelijker maken, maar op de één of andere manier kan het dus wel.

Wilgenroosje

Wilgenroosje

09-12-2016 om 09:16

Ik denk...

dat gmail-account een google-account moet zijn. En via dat google account heb ik dan weer een gmail-adres. Je ziet het, ik ben niet zo goed digitaal onderlegd, maar ik Blogger wel met mijn ipad.

Het wordt steeds vager vrees ik...

Brianna F

Brianna F

10-12-2016 om 19:14

blogger

Ik wil niet via safari bloggen ( werkt niet lekker met foto's plaatsen) , maar met de app. Die is er niet meer, dat heb ik opgezocht. Ik zoek een even gebruiksvriendelijke.
NB de app staat nog wel op mijn oude ipad en die kan ik nog gebruiken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.