Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Maaike

Maaike

22-05-2013 om 20:55

Aldi smartphone goed?

Hallo,

Vanaf 29 mei is bij de Aldi een smartphone te koop voor €99. http://www.aldi.nl/aldi_smartphone_at_as40d_48_5_550_5750.html

Ik heb er geen verstand van. Wat vinden jullie van de specificities?
Ik begreep dat je vooral voldoende intern geheugen nodig hebt voor veel apps. Heeft deze smartphone daarvoor voldoende in huis?

Zie een positieve review:
http://technieuws.com/22340/wolfgang-budget-smartphone-at-as40d-voor-99-euro-te-koop-bij-de-aldi

Bedankt!
Maaike

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
(Janneke67)

(Janneke67)

24-05-2013 om 19:02

Mijn moeder

Heeft een Wolgang van een week of 4? Geleden. Hij was 169,00 euro, dus een ander type. Ze is een echte digibeet, en snapt er niets van....maar ze kan bellen en smsmen en whatsappen.
Wat wil je nog meer? )))

Ikzelf heb een iPhone, maar je snapt dus wel dat ik een wolfgang niet zou moeten. Niet omdat ik vind dat IPhone beter is hoor, eigenlijk is apple veel te duur....maar wel heel gebruiksvriendelijk. En dat is die wolfgang beslist niet!
Ik zou dan voor een Samsung gaan....die heeft ook leuke telefoontjes voor een schappelijke prijs

Groetjes, Jan

Annet

Annet

24-05-2013 om 19:53

Als ik alle klachten lees over samsung

en die klachten vind je overal, vooral over het te kleine geheugen maar ook het plotselinge uitvallen van de telefoon. Dit gaat over de goedkopere types van Samsung, hoewel ik het nu ook lees over de Ace, die is volgens mij niet zo goedkoop.

Zoon krijgt in augustus een smartphone voor zijn verjaardag (gaat daarna naar brugklas). Hij is zelf niet bezig met welke telefoon het moet worden. Hij is daar vrij praktisch in.
Ik ga denk ik de Wolfgang kopen voor hem i.p.v. een even dure Samsung.
De gebruikersvriendelijkheid vind ik voor hem niet zo belangrijk. Daar komt hij wel uit. En de specificaties en recensie van de Wolfgang zijn een stuk beter dan Samsung.

Jumpel

Jumpel

24-05-2013 om 20:13

Wolfgang

Mijn zoon, ook brugklas heeft de Wolfgang en is er super tevreden over. Hoezo gebruiksonvriendelijk, is onzin. Ikzelf heb de Samsung Galaxy 2, ook een hele fijne gsm trouwens en die werkt nagenoeg hetzelfde als de Wolfgang, heel gemakkelijk.
Het nadeel wat we tot nu toe hebben kunnen ontdekken is dat hij wat mindere foto's maakt qua kleur maar ook dat kun je nog bewerken dus wat maakt het uit.

Aïda

Aïda

24-05-2013 om 22:26

Ja goed

heb ik horen vertellen..
een bekende heeft hem voor zijn moeder gekocht, hij heeft zelf een iphone maar was erg te spreken over die telefoon van de aldi.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.