Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Dymo

Dymo

06-06-2017 om 16:02

accessoires bij een e-reader?

Wij nemen afscheid van een bestuurslid en aan mij de schone taak om een passend cadeau te verzinnen. Nu houdt het bestuurslid ontzettend van lezen... maar alleen vanaf haar geliefde e-reader. Zij heeft al een hoesje, dus dat is ook geen leuk cadeau meer.
Iemand nog tips? Het mag rond de 30 euro kosten.

Sinbads vrouw

Sinbads vrouw

06-06-2017 om 16:04

Boekenbon voor e-boeken?

Dat lijkt mij het handigst

Caesar

Caesar

06-06-2017 om 16:08

Wijn

Een goede fles wijn is misschien wel een leuke accessoire ...

Tijgeroog

Tijgeroog

06-06-2017 om 16:08

Abonnement?

Ik heb sinds kort een kobo plus abonnement, en daar ben ik heeeel blij mee. Werkt wel het beste vanaf een kobo, uiteraard (maar dat zijn veel ereaders), en misschien heeft ze het al...
Andere accesoires zou ik niet weten.

Ad Hombre

Ad Hombre

06-06-2017 om 17:14

Tijgeroog

Wat houdt dat in dan zo'n abonnement?

Tijgeroog

Tijgeroog

06-06-2017 om 18:00

Ad Hombre

Een soort bibliotheekabonnement, maar dan bij kobo (in Nederland samen met bol.com). Voor €10,- per maand kun je uit een hele berg boeken kiezen. Is vrij duur tov een bibliotheek, maar voor mij veel goedkoper dan e-boeken kopen. Werkt erg prettig, goede gebruikersinterface, zowel via m'n e-reader als via de website van bol.com. Je kan op maximale vijf apparaten boeken lezen, dus ik moet nog eens uitzoeken of je op verschillende e-readers verschillende boeken kunt downloaden. Ik denk het wel, en met vier e-readers en evenveel enthousiaste lezers in huis zou dat erg welkom zijn.

http://tinyurl.com/y8ggk3o8

Ad Hombre

Ad Hombre

06-06-2017 om 18:08

Tijgeroog

Als je het met de hele familie kunt lezen is het vergelijkbaar met een netflix abo. Leuk dat je zoveel lezers thuis hebt. Mijn oudste kan wel fanatiek lezen als hij een leuk boek heeft, maar gaat nog niet zelf op zoek naar leesvoer.

Ad Hombre

Ad Hombre

06-06-2017 om 18:11

Delen

Volgens: https://home.bravenewbooks.nl/faq/verkopen/kobo-plus/

kun je de boeken op max. 5 devices downloaden.

Vraag Kobo plus

En verdwijnen die boeken weer uit je reader na een aantal weken? Net zoals bij de bieb?

Tijgeroog

Tijgeroog

06-06-2017 om 19:14

Anneque

Nee, ze blijven staan, zolang je het abonnement hebt, maar... er zit een maximum van 15 boeken op. Geloof ik, ik heb het ook nog niet zo lang. Als ze meer dan 15 boeken hebt is de rest wel zichtbaar in je boekenkast, maar moet je ze eerst downloaden. Dat gaat overigens heel simpel en snel, zorgen dat je Wifi hebt, op het boek klikken en binnen een paar seconden staat ie op je e-reader.
De eerste maand is gratis, en het is per maand opzegbaar, dus uitproberen is heel simpel.

oké thnx en ook een tip van mij

Ik koop al een tijdje tweedehands ebooks via TomKabinet. Is legaal. Hoe het werkt wordt op de site uitgelegd. Je kunt ze ook retour doneren in ruil voor een soort punten. Die heb je weer nodig om goedkoop die tweedehands ebooks te kunnen kopen. Enfin, zie de site

Ad Hombre

Ad Hombre

06-06-2017 om 20:22

Tijgeroog

Ik zou het een mooi kado vinden.
Misschien koop ik ook maar een ereader voor m'n zoon en zo'n abo.

Netflix, kobo plus...
Alleen wat muziek betreft blijf ik voorlopig een piraat

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.