Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-05-2013 om 15:40
Wie weet of het mogelijk is om aan een losse laptoptoets te komen, en zo ja waar? Het gaat om een HP Compaq 6720s en de letter E zit los .
Ik weet wel hoe ik dat dingetje onder de toets eraf moet krijgen en hoe ik hem dan weer op zijn plaats moet klikken, maar er is iets stuk aan de toets zelf denk ik, want hij blijft wiebelen. Heel irritant (als het nou de Q was... )
Alvast dank!
14-05-2013 om 19:17
Hee tnx
Die site ken ik notabene, daar komt het filmpje vandaan waar ik van leerde hoe ik een toets weer terug kan zetten op de laptop
Ik hou hem in gedachten! Intussen heeft manlief een tussenoplossing bedacht: we hebben de E en de Q verwisseld.... hahaha. Het werkt prima nu. Plakkertje erop en Tink kan weer tikken.
Mocht het alsnog misgaan dan ga ik een toetsje bestellen bij LaptopKeys. Bedankt Hombre!