Van de (Forum)redactie
20-08-2009 om 21:54
Gezocht: een samengesteld gezin
betaald bericht
GEZOCHT: EEN SAMENGESTELD GEZIN
Omdat er steeds meer samengestelde gezinnen in Nederland komen, wil de NCRV (publieke omroep) graag serieus aandacht besteden aan deze ontwikkeling en de kwesties die spelen rondom 'samengestelde gezinnen'. Voor een te starten televisieserie zijn wij op zoek naar ouders die een nieuwe start gaan maken door te gaan samenwonen in een nieuwe samenstelling: een nieuw samengesteld gezin dus.
Natuurlijk gaan wij vertrouwelijk om met uw gegevens en is het eerste contact puur ter oriëntatie. Wilt u uw verhaal vertellen, dan kunt u mailen naar [email protected] of bellen naar: 035-6719344. Alvast hartelijk dank!
Van de (Forum)redactie
07-09-2009 om 17:36
Ncrv zoekt nieuw stiefgezin
Ga je samenwonen met je nieuwe liefde en zijn of haar kinderen?
De NCRV wil graag een televisieserie maken over stiefgezinnen en is op zoek naar gezinnen die onder een dak gaan wonen. Natuurlijk gaan wij vertrouwelijk met uw gegevens om. Wilt u uw verhaal vertellen dan kunt u mailen naar [email protected] of bellen naar: 035-6719344. Alvast hartelijk dank!
Manda Rijn
07-09-2009 om 23:00
Inderdaad sini
remedie: ik kijk heel weinig tv want vrijwel alles is al jaren pulp !
Rafelkap
08-09-2009 om 12:24
Sinilind
Tis lekker goedkoop, Sinilind. En mensen kijken (leedvermaak)is nu eenmaal interessant blijkbaar, kijk maar naar de files die ontstaan als er een ongeluk is gebeurd..
Febe
11-09-2009 om 18:33
Nou ja zeg!
Ik vind het idee van de NCRV en daarbij de oproep juist zeer verfrissend. Ben zelf niet gelovig oid, maar de programma's van de NCRV vind ik juist vaak integer en interessant. Neem nou programma's als Per Ongeluk, Ik mis je, Onverwacht bezoek etc. Allemaal gepresenteerd door Marion Lutke trouwens, met een documentaire achtig tintje. Om nu meteen het woord mediageil te gebruiken vind ik wel erg ver gaan, het is geen SBS6 of Veronica. En waarom leedvermaak? Zo'n nieuw gezin kan toch ook heel gelukkig zijn? Misschien komt er wat meer begrip voor deze gezinnen, en kunnen andere (toekomstige) samengestelde gezinnen hier wat van opsteken. Ik hoop dat de NCRV veel aanmeldingen krijgt zodat ze een mooi programma in elkaar kunnen zetten.
Febe
Puck2
12-09-2009 om 13:22
Eeeh, febe
De programma's die jij noemt zijn niet van de NCRV maar van de EO.....
beer
12-09-2009 om 13:53
Ervaringsdeskundige...
Eeeh...hier spreekt een ervaringsdeskundige zeg maar. Ik, met 3 kinderen en "nieuwe vriend", overigens zonder kinderen, hebben de grote stap gewaagd en wonen nu al bijna een jaar zeeeeer gelukkig in ons eigen stulpje. We zijn ondertussen zelfs getrouwd en ik kan niet anders zeggen: het gaat goed. Met veeeeel liefde en geduld hebben wij bereikt wat me in 8 jaar huwelijk nauwelijks is gelukt.
Maar om dat nou op tv kenbaar te maken: ik bedank daarvoor. Mijn kinderen zien ons al aankomen. Ze hebben al genoeg te verduren gehad. Besluiten andere gezinnen wel mee te doen: helemaal super.
Febe
13-09-2009 om 13:36
Oeps... puck,
Goh nou je het zegt! Ik blijk dus een soort van EO fan bedenk ik me nu. Ik dacht gelijk aan het programma Babyboom, wel van de NCRV.. dat vond ik dus wel heel voyeuristisch..