Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

De kinderen van mijn vriend

A12345 schreef op 25-08-2021 om 10:24:

[..]

Het lijkt mij de beste oplossing. Hopen dat ze daar weg gaat maar het verblijf daar wel betalen, dat bijt elkaar toch ?

Ik zie er nu al tegenop als ze de volgende keer weer komen. Als ze zich wat beter gedragen, prima, maar op deze manier…

Des te meer reden om dit te stoppen toch? 

Ik snap niet waarom je dit de en de anderen blijft aandoen?

Ja het doet pijn als het over is.. maar dat is voor even, de pijn die iedereen in deze situatie heeft en de pijn daarna is nog veel erger geloof me. Plus dan zijn er ondertussen veel meer mensen beschadigd. Als de situatie al zo slecht is volgens jou, waarom slechter maken door te blijven en iedereen inclusief jezelf door het stof te slepen.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

25-08-2021 om 10:50

Doornroosje75 schreef op 25-08-2021 om 10:41:

[..]

Jouw huis? Niet jullie huis?

Goeie vraag.

A12345

A12345

25-08-2021 om 10:56 Topicstarter

Coreopsis schreef op 25-08-2021 om 10:50:

[..]

Goeie vraag.

Mijn (huur)huis inderdaad.

Waarom heeft die man geen eigen huis als hij bulkt van het geld? Ik vind het verhaal steeds vreemder worden. Weet je zeker dat zijn verhaal helemaal klopt? Heb je wel eens met zijn ex gesproken? Het klinkt een beetje alsof hij het verhaal zo draait dat hij er zelf gunstig uitkomt.

A12345

A12345

25-08-2021 om 11:02 Topicstarter

Julali schreef op 25-08-2021 om 10:59:

Waarom heeft die man geen eigen huis als hij bulkt van het geld? Ik vind het verhaal steeds vreemder worden. Weet je zeker dat zijn verhaal helemaal klopt? Heb je wel eens met zijn ex gesproken? Het klinkt een beetje alsof hij het verhaal zo draait dat hij er zelf gunstig uitkomt.

Hij heeft daar een huis en hier twee (verhuurde) huizen. Hij wil(de) eerst kijken hoe het gaat voor hij hier iets koopt. Lijkt me niet heel gek. Zocht en zoek er in elk geval niks achter. Daarvoor sliep hij in hotels. Zou jij meteen een huis kopen?

Met zijn ex heb ik niet gesproken. Waarom zou ik dat doen? Op basis van wat ik heb gezien denk ik dat zijn verhaal grotendeels klopt. En zo niet, wat maakt dat uit voor de discussie die nu speelt?

A12345 schreef op 25-08-2021 om 10:56:

[..]

Mijn (huur)huis inderdaad.

Dus hij en zijn kinderen zijn te gast bij jou en jouw kinderen. Duidelijk.

Als zijn kinderen weer komen, dan kan hij een vakantiehuis huren. Dat is een stuk fijner en rustiger voor de kinderen, dan kunnen ze tenminste tijd doorbrengen met hun vader, waar ze zo erg naar verlangen, maar die tip had je al eerder gekregen. 

Ik snap niet waarom een vader van jonge kinderen daar zelf niet opkomt. Geld is het probleem niet, dus waarom dan niet nadenken voordat je zo'n actie onderneemt met een vrouw die er duidelijk niet op zit te wachten? Ik vind het echt heel zielig en schadelijk voor de kinderen. 

A12345

A12345

25-08-2021 om 11:06 Topicstarter

Doornroosje75 schreef op 25-08-2021 om 11:04:

[..]

Dat klopt. Zijn kinderen. Hij zat hier al. Maar de huur stond en staat op mijn naam.

A12345 schreef op 25-08-2021 om 11:06:

[..]

Dat klopt. Zijn kinderen. Hij zat hier al. Maar de huur stond en staat op mijn naam.

Hij zat er. 

Misschien moet je hem eens vragen hoe thuis hij zich voelt in jouw huis? 

A12345

A12345

25-08-2021 om 11:08 Topicstarter

Julali schreef op 25-08-2021 om 11:05:

Als zijn kinderen weer komen, dan kan hij een vakantiehuis huren. Dat is een stuk fijner en rustiger voor de kinderen, dan kunnen ze tenminste tijd doorbrengen met hun vader, waar ze zo erg naar verlangen, maar die tip had je al eerder gekregen.

Ik snap niet waarom een vader van jonge kinderen daar zelf niet opkomt. Geld is het probleem niet, dus waarom dan niet nadenken voordat je zo'n actie onderneemt met een vrouw die er duidelijk niet op zit te wachten? Ik vind het echt heel zielig en schadelijk voor de kinderen.

Het was ook wel last minute allemaal. Eerst daarheen. Dan kort hier, dan langer hier, daarna nog langer hier. Het is nu verlengd tot echt de allerlaatste dag van de vakantie van zijn kinderen.

A12345

A12345

25-08-2021 om 11:10 Topicstarter

Doornroosje75 schreef op 25-08-2021 om 11:08:

[..]

Hij zat er.

Misschien moet je hem eens vragen hoe thuis hij zich voelt in jouw huis?

Hij vindt het uiteraard niet zijn huis en vindt het te klein. Voor 4 al, laat staan voor 6. 

Maar goed, ik snap dat iemand niet meteen een groter huis koopt. 

Wel apart. Ene kant stelt men hier dat het mij om geld en materiële dingen te doen, maar nu is het dan ook weer niet goed als hij niet “even” een huis koopt. 

A12345 schreef op 25-08-2021 om 11:08:

[..]

Het was ook wel last minute allemaal. Eerst daarheen. Dan kort hier, dan langer hier, daarna nog langer hier. Het is nu verlengd tot echt de allerlaatste dag van de vakantie van zijn kinderen.

Is hij inmiddels weer opgedoken, of heb je hem nog steeds niet gezien of gesproken?

A12345

A12345

25-08-2021 om 11:15 Topicstarter

Poezie schreef op 25-08-2021 om 11:12:

[..]

Is hij inmiddels weer opgedoken, of heb je hem nog steeds niet gezien of gesproken?

Hij is gisterenavond laat opgedoken ja. En nu met de kinderen naar zijn ouders (hun opa en oma). 

Doornroosje75 schreef op 25-08-2021 om 11:04:

[..]

Nou, inderdaad. Apart gaan wonen lijkt me stap 1, maar dat zal voor TO waarschijnlijk ook geen 'echte relatie' zijn. 🤦

A12345 schreef op 25-08-2021 om 11:15:

[..]

Hij is gisterenavond laat opgedoken ja. En nu met de kinderen naar zijn ouders (hun opa en oma).

O, dat is leuk voor zijn kinderen

Verder heb je hem niet meer gesproken?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.