Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
SHS

SHS

15-01-2025 om 14:08

Zoon gaat met vriendin en schoonouders op vakantie

BritgetJones007 schreef op 18-01-2025 om 23:17:

ik mis wel een beetje of haar ouders ook een gedeelte voor hem bijdragen....dat had ik zelf wel zo netjes gevonden als het op hun initiatief is

Waarom vind je dat? Is het 'niet zo netjes' om te zeggen dat hij wel mee mag, maar zelf moet betalen?

@TO: En, wat is het geworden voor jullie?

Diezijnvanmij schreef op 20-01-2025 om 12:18:

[..]

Waarom vind je dat? Is het 'niet zo netjes' om te zeggen dat hij wel mee mag, maar zelf moet betalen?

@TO: En, wat is het geworden voor jullie?

Eens

Heb ook weleens gehad, dat de vraag kwam of vriend of vriendin mee kon op vakantie. Voor mij maakt de leeftijd in dit geval uit, voor iemand van 18 jaar ga ik geen vakantie betalen. 

Mijn kinderen gaan niet over mijn financien of vakanties. Kind had dit vooraf moeten bespreken en geen toezegging moeten doen. De veronderstelling dat de ouders dit dus wel even betalen komt op mij erg brutaal en verwend over. 

Izza schreef op 20-01-2025 om 13:32:

Mijn kinderen gaan niet over mijn financien of vakanties. Kind had dit vooraf moeten bespreken en geen toezegging moeten doen. De veronderstelling dat de ouders dit dus wel even betalen komt op mij erg brutaal en verwend over.

Dat heeft hij gedaan en toen kreeg hij € 200,- voor de aanbetaling, van zijn moeder. Dus wie deed hier toezeggingen? 

Vraag me overigens af of To nog komt vertellen hoe hij het verder met zoon heeft geregeld? 

To, wat is je standpunt nu en hoe lossen jullie dit op?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.