beerty
24-03-2013 om 11:49
Uit aan uit aan
Ik word er niet goed van
Zoon is 21 heeft nu 1 1/2 jaar verkering maar de laatste tijd loopthet niet zo lekker
Had latst een rustpauze ingelast die heeft 2 dagen geduurd
Nu hebben ze weer ruzie over uitgaan of zo iets
Hij is net weg om nog even te praten met haar
Ik zie de bui al hangen komt dadelijk terug en ze gaan weer gezellig door
Ik heb gezegd dat ik het niet snap
Als het nu al niet lekker gaat dan in de toekomst ook niet
Wat vinden jullie hier van
Tonny
24-03-2013 om 12:18
Sja
Dat is zo lastig he, er zijn testen om een goede opleiding te kiezen, testen voor een passend beroep, maar wat relaties betreft is het vaak ' trial and error', voor de een wat meer dan de ander. Als ouders is dat lastig soms, als oudere kinderen nog thuis wonen raak je er meer bij betrokken dan je zou willen.
Wees lief en attent voor je zoon, stel hem vragen waardoor hij helder krijgt wat hij wil in het leven, en bemoei je er verder zo min mogelijk mee. Het is zijn leven, zijn keuze, met vallen en opstaan.
Zusenzo
25-03-2013 om 23:07
Normaal
Niet alle tieners, jong-volwassenen hebben knipperlicht-relaties maar echt vreemd is het ook niet. Er definitief een punt achter zetten, is ook een hele stap. Daar moet hij of zij of allebei aan toe zijn. Ik vraag me vooral af waarom jij daar niet goed van wordt? Laat los dit is echt aan hen. Stel je neutraal op en bij een gebroken hart ben jij er voor hem en gaat 't dan weer aan ook prima. Je redenatie: als 't nu al niet lekker gaat dan in de toekomst ook niet, kan ik niet volgen. Veel droomrelaties eindigen in een scheiding, flink ruzieen is misschien helemaal zo slecht nog niet.
Paal
27-03-2013 om 21:18
Hé gaat dat over onze dochter?
Nee hoor, dat weet ik wel. Maar het zou een blauwdruk kunnen zijn. Je er niet mee bemoeien is geen optie als ze je er iedere keer bij halen. In ons geval zelfs alle 2.
Op dit moment is het al 2 weken uit. Dat is een hele poos. En eigenlijk hoop ik nu dat het zo blijft. Ze zijn alle twee leuk, maar samen niet.
Vanmiddag zagen ze elkaar per ongeluk weer en dat was geen succes.
Helaas is het wel zo dat ze nu alleen is. Ook haar vriendinnen zijn er zat van en laten haar links liggen. Dat vind ik nog het ergst.
Sterkte
beerty
29-03-2013 om 09:17
Weer aan
Ja hoor het is weer aan ik word er niet goed van
Ben benieuwd hoe lang dit nu weer gaat duren
Ik heb hem wel gezegd dat we er een beetje genoeg van krijgen
En dat ze dan wel als volwassenen willen door gaan (ze weten alles)
Maar dat ze zich dan ook zo moeten gedragen
En niet bij de kleinste ruzie weglopen van elkaar
Want dat kan ook niet als je samen woont
En er niet mee bemoeien dat is wel erg moeilijk als ze met een hoofd dat staat op donder en bliksem
Paal
01-04-2013 om 19:51
Negeren
Zou natuurlijk het beste zijn,maar vaak niet mogelijk, helaas. Lijkt me wel eens lekker, een dochter die niet alles deelt.
Morgen heeft ze weer afgesproken. Ben benieuwd