Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Onderbroek onder zwembroek


LIEKE1992

LIEKE1992

07-05-2021 om 17:14 Topicstarter

1968 schreef op 07-05-2021 om 16:39:

Rachel, het vermoeden dat het verzonnen berichtjes zijn. Je kunt zien als je op iemands naam klikt hoe lang deze persoon lid is van Ouders Online en zij is vandaag lid geworden en dit laatste berichtje vond ik ook al wat aparter worden.

Volgensmij is dit forum juist bedoeld voor mensen met vragen over een specifiek onderwerp. Denk niet dat jij in de positie bent om te twijfelen aan de geloofwaardigheid van de berichten..

Een zwembad is toch sowieso super onhygiënisch?

LIEKE1992 schreef op 07-05-2021 om 17:13:

[..]

Dat er in het zwembad allerlei personen rondzwemmen met hun onderbroek die ze wellicht al meerdere dagen aan hebben en waar veel bacterien in schuilen.

lijkt me toch dat mensen iedere dag een schone onderbroek aandoen, tenminste ik wel.

LIEKE1992

LIEKE1992

07-05-2021 om 17:46 Topicstarter

Forumbeheer schreef op 07-05-2021 om 17:17:

[..]

Ja en als ze die onderbroek uitdoen is hun hele lichaam wel brandschoon? Ik geloof er niet zo in dat je gaat zwemmen met een onderbroek die je al dagen aan hebt als je daarentegen óók elke dag een andere onderbroek onder je zwembroek aan wil omdat je niet wil dat mensen dénken dat je die gisteren ook al aan had. Denk daar maar eens over na.

Nee, zo zeg ik het niet. Zwembaden zijn vaak erg vies en dit is daar mi. een van de redenen van. Een onderbroekstof is er niet voor gemaakt om in te zwemmen en dit heeft zijn uitwerking op het zwembadwater.

LIEKE1992

LIEKE1992

07-05-2021 om 17:47 Topicstarter

Rachel. schreef op 07-05-2021 om 17:45:

[..]

lijkt me toch dat mensen iedere dag een schone onderbroek aandoen, tenminste ik wel.

Lijkt mij ook, maar blijkt in de praktijk niet voor iedereen zo te zijn.

Ik wist niet dat de forumbeheerder ook reageert op topics, wel leuk😊

LIEKE1992

LIEKE1992

07-05-2021 om 17:48 Topicstarter

Rachel. schreef op 07-05-2021 om 17:47:

Ik wist niet dat de forumbeheerder ook reageert op topics, wel leuk😊

Het zou leuker zijn wanneer ze iets zinvol zou reageren.

LIEKE1992 schreef op 07-05-2021 om 17:47:

[..]

Lijkt mij ook, maar blijkt in de praktijk niet voor iedereen zo te zijn.

wel teleurstellend 😫

LIEKE1992 schreef op 07-05-2021 om 17:48:

[..]

ja ik had nog niet gezien dat ze ergens reageerd (buiten het feit dat ze reageerd als de discussies uit de handlopen) vandaar dat ik wel leuk vond om te zien dat ze ook haar mening geeft op een topic al hoewel het voor mij ook ineens uit de hoek kwam.🤭

over de inhoud mag je inderdaad zelf oordelen aangezien ik niet de topicstarter ben.

Nou, nu we toch bezig zijn. Ik leef in de veronderstelling dat zwembroeken tegenwoordig een ingenaaide binnenbroek hebben die strak zit en dan een wijd zwabberding er omheen. Maar ik ben misschien naïef, mijn partner zwemt überhaupt niet en de tijd dat ik met jongens ging zwemmen ligt al heel ver achter me. Het lijkt me niks overigens, dat gehannes met onderbroeken in het zwembad. Misschien toch een gat in de markt? 

Vreemd om ondergoed te dragen onder een zwemshort. Een zwemshort heeft een binnenbroek. En dat maakt een extra broek overbodig. En als je hierover al onenigheid kunt krijgen wens ik je een goede tijd toe samen

LIEKE1992 schreef op 07-05-2021 om 17:13:

[..]

Dat er in het zwembad allerlei personen rondzwemmen met hun onderbroek die ze wellicht al meerdere dagen aan hebben en waar veel bacterien in schuilen.

En wat heeft dat dan met je vriend te maken?

Die doet toch iedere dag een schone onderbroek aan?

LIEKE1992 schreef op 07-05-2021 om 17:46:

[..]

Nee, zo zeg ik het niet. Zwembaden zijn vaak erg vies en dit is daar mi. een van de redenen van. Een onderbroekstof is er niet voor gemaakt om in te zwemmen en dit heeft zijn uitwerking op het zwembadwater.

Denk je dat of weet je dat? Wordt zwemwater viezer van katoen dan van lycra?

bieb1963 schreef op 07-05-2021 om 15:42:

Trappen jullie er nou weeeer allemaal in ??

Ik heb forumbeheer er gisteren op de forumfetisjist attent gemaakt. Daar delen ze blijkbaar de fascinatie.  Terwijl een topic over een puber met een eetstoornis gesloten wordt. Dat vinden wij niet vreemd, dat vinden wij heel bijzonder(goed)

Bericht van het forumbeheer

Beste forumbezoekers,

kenfan schreef op 08-05-2021 om 21:53:

Ik heb forumbeheer er gisteren op de forumfetisjist attent gemaakt. Daar delen ze blijkbaar de fascinatie. Terwijl een topic over een puber met een eetstoornis gesloten wordt. Dat vinden wij niet vreemd, dat vinden wij heel bijzonder(goed)

Ter verduidelijking, over dit topic is één klacht binnengekomen en de vraag is bijzonder maar niet tegen de forumregels.

Het topic over de eetstoornis bleek gestart te zijn door een bezoeker met een rijke fantasie die al een aantal topics heeft geplaatst en feilloos herkend werd, gezien het aantal meldingen.

Nogmaals, niet elk bijzonder bericht is meteen foute boel. Meld het en wij kijken er nog een keertje extra naar maar als wij geen inbreuk op de forumregels zien, is er geen reden om een bericht te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Heidi Sour

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.