Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Lief kerstcadeau voor een verliefd stelletje

Wie heeft er een leuk idee voor een origineel, lief kerstcadeau voor mijn dochter en haar vriend (18 en 19 jaar oud) samen? Mag max. 20 euro kosten

Wonen ze samen? Ik vind hele mooie kerstballen (als in: 1 kost 15 euro) heel erg gaaf, vooral omdat ze zo jong en net samen zijn. Dan kunnen ze een collectie starten, alle belangrijke momenten een bal

Hier vond zoon het ‘Bucketlist Book voor koppels’ helemaal leuk! 

Huppeltje

Huppeltje

14-12-2021 om 15:19 Topicstarter

Nee, bloemetjesolifant, ze wonen niet samen. Ze studeren beiden en wonen op kamers (ieder hun eigen kamer). Denk dat collectie kerstballen starten nog wat te voorbarig is Maar dank voor je reactie. 

Nienke, het boek ken ik, is leuk. Maar ook bij hen al bekend.

Mooi fotolijstje met daarin een leuke foto van hen samen. Allebei dezelfde natuurlijk, ieder voor op hun eigen kamer.
Bon voor een pizza of van een fastfoodketen naar keuze.
Picknickpakketje met klein flesje bubbels, kaasje en/of ander lekkers naar keuze, kaarsje om romantisch te picknicken op een van beider kamers.
Bioscoopbon.

Ik heb dochter en vriendje onlangs dezelfde print sokken gegeven. Vonden ze leuk. 

Een spel doet het hier altijd goed. Bordspel of een escape spel, of een bon voor een escape room.

Een borrelpakket met lekkere hapjes en drankjes en/of een gezelschapsspel 

Hebben ze een liedje wat bijzonder voor ze is,?Je kan sleutelhangers bestellen die als je ze tegen elkaar aan houdt een hartje vormen.Op elke hanger staat een code.Als je deze scant speelt je telefoon op spotify dat liedje af.
Ik weet even niet meer hoe ze heten maar zijn wel onder de 20 euro voor een setje.
Mijn dochter kocht dit voor haar vriendje met "hun liedje"Ik vond het zelf erg lief en persoonlijk.Het werkte ook echt goed.

Gevonden 13,95 bij Bol

Wittebloem schreef op 14-12-2021 om 17:11:

Hebben ze een liedje wat bijzonder voor ze is,?Je kan sleutelhangers bestellen die als je ze tegen elkaar aan houdt een hartje vormen.Op elke hanger staat een code.Als je deze scant speelt je telefoon op spotify dat liedje af.
Ik weet even niet meer hoe ze heten maar zijn wel onder de 20 euro voor een setje.
Mijn dochter kocht dit voor haar vriendje met "hun liedje"Ik vond het zelf erg lief en persoonlijk.Het werkte ook echt goed.

Super leuk idee! Heel erg lief inderdaad

Leuk (bord) spel vind ik een leuke suggestie van Dymo, er zijn echt veel spellen tegenwoordig die leuk zijn om met z'n tweetjes te spelen! Ook matchende sokken zou hier goed in de smaak vallen. 

Of misschien alvast een goede fles bubbels voor oud&nieuw?

MRI

MRI

14-12-2021 om 20:35

Ik heb mijn zoon en schoondochter op die leeftijd een leuk spel gegeven dat bestond uit verrassende opdrachtjes die je voor je geliefde kunt doen. Helaas weet ik de naam niet meer maar wat ook heel fijn is, is het spel 'openhartig', met zingevingsvragen maar best luchtig toch. 

Huppeltje

Huppeltje

15-12-2021 om 07:58 Topicstarter

ah, wat een leuke ideeën allemaal! Vooral die sleutelhangers van Wittebloem. Waar heeft je dochter die destijds gekocht? 

Een spel vind ik ook leuk, maar er is zo veel keus... ik ga eens kijken naar 'Openhartig'. 

Dank jullie wel voor het meedenken!

Huppeltje schreef op 15-12-2021 om 07:58:

ah, wat een leuke ideeën allemaal! Vooral die sleutelhangers van Wittebloem. Waar heeft je dochter die destijds gekocht?

Een spel vind ik ook leuk, maar er is zo veel keus... ik ga eens kijken naar 'Openhartig'.

Dank jullie wel voor het meedenken!

Als je zoekt op sleutelhanger spotify op Bol kan je hem vinden.13,95 kosten ze zag ik.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.