Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Lietje

Lietje

22-12-2011 om 08:04

Klaar

Vandaag is het zover. De oudste krijgt strakst haar master diploma uitgereikt, heeft al een baan en morgen is ze ook nog jarig. Wat zijn die 23 jaar snel voorbij gegaan.
Ik maak me een beetje zorgen voor de toekomst, blijft ze een baan houden, kan ze straks een huis huren/kopen in deze tijden. Maar dan denk ik weer dat eigenlijk elke generatie dat uiteindelijk lukt, dus zij komt er ook!.
Vandaag ga ik ongegeneerd trots zijn. Ons kind is klaar voor haar leven.
Lietje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

22-12-2011 om 08:07

Proficiat

Wat zul je trots zijn op haar. Gefeliciteerd met beide mijlpalen, haar master en haar verjaardag!

tonny

tonny

22-12-2011 om 20:26

Van harte!

Veel plezier bij het vieren van deze mijlpaal. Wat vliegt de tijd!

En wat fijn zeg dat ze meteen al een baan heeft!

'Mijn' masterstudent heeft daar een tijdje op moeten wachten. In die tussenperiode heeft hij een huurflat gevonden (hij had een studentenbijbaan, kon het financieel inclusief zijn spaargeld nét redden); heel mooi, want als je eenmaal een 'normaal' salaris hebt als afgestudeerde dan kom je met de huidige regels niet zo makkelijk aan de beurt voor een huurhuis - en kopen is helemaal toekomstmuziek op dat moment.

Ik hoop echt dat de woningregels worden versoepeld, want voor starters is het nu echt lastig, zeker als ze alleenstaand zijn.

Fijn!

En ook al een baan, dat is toch wel heel wat waard.
In juli hopen wij ook weer eentje te kunnen feliciteren, ze is al druk aan het solliciteren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.