Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-10-2021 om 08:06
Mijn dochter van 19 jaar is vrijgezel. In het verleden wel eens een vriendje gehad en die bleef ook slapen, had ik geen enkel probleem mee.
Nu scharrelt ze wat met een jongen, maar ze wil geen relatie met hem. Zoals ze zelf zegt " we voelen ons fysiek erg tot elkaar aan getrokken".
Deze jongen is laatst blijven slapen. 's Ochtends las ik het appje dat ze ' s nachts had gestuurd met deze boodschap.
Ik weet niet zo goed wat ik hier van vind. We kennen deze jongen al jaren en is een aardige knul. Hij vond het 's ochtends wel wat ongemakkelijk en was snel weg. Komt ook omdat wij heel normaal deden. Toen hij weg was wel even met dochter gebabbeld. Aangegeven dat ik hier wel moeite mee heb.
Wat vinden jullie. Dit toelaten voor in de toekomst of "verbieden"
24-10-2021 om 22:18
Ik ben nog niet zover dat ik het antwoord van to heb gelezen. Maar ik zou het niet per se anders vinden als het om vrienden gaat. Ook bij vrienden heb ik grenzen in wat ik nog leuk vind om 's ochtends tegen te komen. Ik wil gewoon niet het gevoel hebben dat ikzelf in een hostel woon waar er vanalles en nog wat (in ondergoed) in en uit loopt.
24-10-2021 om 22:20
Diyer schreef op 24-10-2021 om 22:18:
Ik ben nog niet zover dat ik het antwoord van to heb gelezen. Maar ik zou het niet per se anders vinden als het om vrienden gaat. Ook bij vrienden heb ik grenzen in wat ik nog leuk vind om 's ochtends tegen te komen. Ik wil gewoon niet het gevoel hebben dat ikzelf in een hostel woon waar er vanalles en nog wat (in ondergoed) in en uit loopt.
Misschien een idee om eerst het hele topic te lezen voordat je reageert op dingen die al lang en breed zijn langs gekomen
Als jij er bij gewone vrienden hetzelfde in staat, ben je in elk geval consequent.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.