Annet
02-03-2014 om 19:43
Het beste kookboek voor a.s. studenten
Vriend van dochter wordt binnenkort 18 en doet eindexamen. Hij gaat volgend schooljaar studeren en waarschijnlijk op kamers wonen. Ik zoek een leuk cadeau voor zijn verjaardag.
Welk kookboek (basis) is aan te bevelen voor studenten?
wizzer
02-03-2014 om 20:04
blueband basis kookboek
Je moet even door de blueband reclame heen lezen, maar het is een zeer duidelijk kookboek. Duidelijke plaatjes, weinig voorkennis vereist.
Jasam
02-03-2014 om 20:43
eens met wizzer
Staat hier al jaren op de plank, de hele serie.
Erg overzichtelijk en begrijpbaar voor elke keukenkluns
Bij boll punt com nog 2e hands te bestellen.
Maartje C
02-03-2014 om 20:59
Fokke en Sukke kookboek?
Het Fokke en Sukke kookboek? Ik ken het zelf niet, maar op Bol.com wordt het wel goed beoordeeld en kun ook een paar blz. bekijken.
bibi63
02-03-2014 om 23:13
Zal heel oud...
Maar Wannee is echt een perfect basiskookboek, met ook allerhande recepten. Ooit gemaakt voor de huishoudschool...
Bibi
Jip
05-03-2014 om 09:36
Zelf maken.
Voor mijn op kamers wonende kinderen maakte ik zelf een kookboek. Gewoon over de dingen die ik zelf in mijn keuken fabriceer. Ze vonden het een prachtig idee omdat ze daardoor moeders eten konden namaken. Is dat misschien een idee?
Annet
05-03-2014 om 10:29
Bedankt voor de tips
Het gaat Fokke en Sukke worden omdat dat boek zo goed past bij a.s. studenten. Blueband kookboek heb ik in de kast staan. Heel praktisch maar wat saai voor een verjaardag.
Zelf een boek maken ga ik onthouden voor als mijn dochter op kamers gaat.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.