Sarah12
06-12-2021 om 15:16
Help, mijn broeken.....
Hi
Een jonge moeder hier!
Ik heb een aardig probleem met mijn broeken! ik ben namelijk redelijk dun en heb smalle benen. Ik draag eigenlijk altijd spijkerbroeken denk aan blauw en zwart, maar ze zakken bij mij al-tijd af! Op mijn werk vaak, maar ook thuis, bij het koken en met de kids. Ik loop de hele dag te hijsen, en als ik vervolgens weer ga zitten of buk zakt hij alweer af en is vaak mijn bilspleet zichtbaar, vaak heb ik dat niet eens door! Laatst nog met een dagje dierentuin, was ik de luier van m'n dochtertje aan het verschonen, toen ik opstond kwam ik er pas achter dat mn hele bilspleet zichtbaar was. erg storend, maar ik denk dat het probleem aan mijn dunnen benen ligt. heeft iemand een tip??
Jesse_1
08-12-2021 om 19:24
Tickel schreef op 08-12-2021 om 06:21:
[..]
Misschien is TO jonger dan 24
Ja, dat snap ik. Maar ik verwacht vragen over specifiek jongvolwassenen hier. Een vraag over een broek is niet leeftijdsafhankelijk toch?
Als we berichten in onze leeftijdscategorie gaan plaatsen, dan moet de boel weer anders ingedeeld worden. En aangezien dit een gezamelijk topic is, zou het een ouders-kinderen gerelateerde vraag/opmerking/issue zijn.
EnchantedDragonfly18
08-12-2021 om 21:52
Jesse_1 schreef op 08-12-2021 om 19:24:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik verwacht vragen over specifiek jongvolwassenen hier. Een vraag over een broek is niet leeftijdsafhankelijk toch?
Als we berichten in onze leeftijdscategorie gaan plaatsen, dan moet de boel weer anders ingedeeld worden. En aangezien dit een gezamelijk topic is, zou het een ouders-kinderen gerelateerde vraag/opmerking/issue zijn.
Ik vind wel dat je er een heel ding van maakt. Als het al ergens had moeten staan, dan onder mode. Maar nu staat het hier en wordt het ook gelezen. Prima toch.
redbulletje
08-12-2021 om 22:56
De opmerking dat ze moeder is vind ik ook totaal niet relevant voor dit onderwerp. Het hoort thuis bij mode/kleding, of hoe dat subforum hier ook heet.
Jesse_1
08-12-2021 om 23:02
Tickel schreef op 08-12-2021 om 21:52:
[..]
Ik vind wel dat je er een heel ding van maakt. Als het al ergens had moeten staan, dan onder mode. Maar nu staat het hier en wordt het ook gelezen. Prima toch.
Hoezo maak ik er nu een ding van? Ik vermeld alleen dat ik verbaasd ben dat het in deze categorie staat en daar maak jij volgens mij een ding van. Als jij er niet op ingegaan was, was het helemaal geen ding geweest.
_Anoniem_
09-12-2021 om 17:24
Ik kijk nooit onder de specifieke rubrieken, alleen onder actieve topics en nieuwe topics.
EnchantedDragonfly18
09-12-2021 om 23:26
Jesse_1 schreef op 08-12-2021 om 23:02:
[..]
Hoezo maak ik er nu een ding van? Ik vermeld alleen dat ik verbaasd ben dat het in deze categorie staat en daar maak jij volgens mij een ding van. Als jij er niet op ingegaan was, was het helemaal geen ding geweest.
Kijk nog eens naar wat je zelf hebt geschreven
Als we berichten in onze leeftijdscategorie gaan plaatsen, dan moet de boel weer anders ingedeeld worden.
_Anoniem_ schreef op 09-12-2021 om 17:24:
Ik kijk nooit onder de specifieke rubrieken, alleen onder actieve topics en nieuwe topics.
Ik ook.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.