Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Moeder

Moeder

08-02-2014 om 20:32

Condooms

Dalarna

Dalarna

06-03-2014 om 09:48

Jasam

En toch blijft de vraag of jouw dochters 'double dutch' gaan staan....

Darlana

Ben er zeker van dat ze op de hoogte zijn van alle gevaren.

Parapluutje

Parapluutje

06-03-2014 om 23:08

Zo is dat jasam

Elk kind is anders. En elk gezin heeft een eigen referentiekader. Laten we het daarop houden.

kapotje

kapotje

20-04-2014 om 20:05

maat

informeren jullie dan ook even welke maat er in de kast gelegd moet worden? Een verkeerde maat geeft ook risico's....

Monique D*

Monique D*

22-04-2014 om 16:52

Volgens mij is maat niet nodig

Een condoom rekt zich toch vanzelf uit? Ik denk aan een paar grapjassen die een condoom over hun hoofd uitrollen en dit gaan opblazen totdat het knalt....

kapotje

kapotje

23-04-2014 om 10:09

maat

Dan weet je ook hoeveel moeite het kost om dat ding in de breedte zover uit te rekken dat het lukt. Condooms zijn er in verschillende wijdtematen. (in speciaalzaken) Een condoom dat te wijd is raak je kwijt en een condoom dat je niet af kan rollen maar met geweld op moet rekken om er overheen te krijgen rolt terug of geeft grotere kans dat het scheurt. Heel vervelend, want als je dat niet weet, is de kans groter dat je zo'n onding niet meer wil gebruiken.
Hoe genant ook, ik zal het t.z.t. met mijn kind over moeten hebben....

Condoompje

Condoompje

12-10-2014 om 13:10

Grootverpakking

Leuk idee. Ik zou zeggen als je het doet doe het dan goed dan kan hij de komende 2 jaar vooruit. Hier goedkope grootverpakkingen condooms: link verwijderd door het Forumbeheer

Schamen is onzin. Condooms en pubers altijd leuk. Beter schamen dan zwanger

pubermam

pubermam

10-02-2015 om 12:22

kast

werk zelf in de gezondheidszorg en we geven ook gratis condooms weg, dus er ligt altijd wel wat in hun kamer (20 en 17) en 2 jongens

Elfje65

Elfje65

15-03-2015 om 17:20

Wat een leuke discussie

Zelf net gekocht voor zoonlief die nog geen 3 maanden verkering heeft en spontaan misselijk werd toen ik met hem over condooms ging praten. Zij zijn er allebei (naar zijn zeggen) absoluut nog niet aan toe. Ik heb ze wel gekocht, aangezien dit snel kan veranderen natuurlijk. En dan heb ik geen zin om oma te worden. Ook als zou vriendin aan de pil zijn, is dit geen garantie dat zij hem ook netjes slikt. Ook soa's enz lijken mij niet wenselijk. Dus neem je maatregelen! Ze liggen in de badkamer voor het geval dat......

sites

Ik bestel ze meestal op (Link verwijderd door Forumbeheer)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.