Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Monet

Monet

25-06-2011 om 07:43

Cijferlijst te laat voor lotingstudie

O, o, o, gisterenavond laat kwam zoonlief erachter dat hij voor 23 juni zijn voorlopige cijferlijst op had moeten sturen voor zijn lootstudie! Heeft iemand enig idee of hij nog mee zal loten als hij vandaag de lijst verstuurt, en deze dus maandag bij het DUO ligt?
Mensen met een herkansing mogen de lijst tot 5 juli opsturen.....zou dit betekenen dat hij ook nog gewoon mee gaat loten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jansje

jansje

25-06-2011 om 11:35

Mail?

kan hij het niet per mail opsturen?/
of zorgen dat hij het maandag persoonlijk brengt??
lijkt me eigenlijk dat als je gezakt bent, en laat uitslag krijgt dat het nog moet kunnen voor hem voor 5-7.
wel heel dom natuurlijk van hem om dit zo op het laatst te doen, hopenlijk leert hij hiervan, en laat niet alles op het laatst aankomen. ik heb hier er thuis ook 1 die dit ook goed kan..

Tirza G.

Tirza G.

25-06-2011 om 17:35

Tja

Als de bliksem opsturen en dan maar hopen. Hij hééft geen her, dus hij valt ook niet onder de eventuele her-regels. Te laat is te laat.

Tirza

Monet

Monet

25-06-2011 om 22:25

Pffffff

Dat loopt weer met een sisser af! Vandaag bracht de post de zoveelste brief van de DUO, en wat stond erin! Dat het hele gedoe rondom gewaarmerkte voorlopige cijferlijsten blijkbaar nogal wat problemen oplevert, en dat iedereen nu de kans heeft voor 5 juli de definitieve cijferlijst op te sturen! Ik kwam dus net na de meeting thuis en trof een en al opluchting

Pfew

gelukkig, ik schrok ervan. Opsturen maandag die lijst!

groetjes van Purk

Klaartje

Klaartje

26-06-2011 om 13:51

Spannend he dat loten

onze zoon moet ook loten. Er zijn iets van 295 plaatsen en over de 700 aanmeldingen.

tonny

tonny

26-06-2011 om 14:24

Heel spannend

Jongste dochter was eerst uitgeloot, had geen goed idee voor een alternatief maar is wel wat gaan doen.
Het jaar erop lootte ze (decentraal) in. Hoera. Want ze had nog steeds geen goeie tweede keus.

Veel sterkte Monet, hopelijk heeft je zoon geluk!

jansje

jansje

26-06-2011 om 14:26

Mazzel

wat een mazzel, 2e kans!!
soms moet je ook beetje geluk hebben.
volgende keer zal hij beter opletten....
succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.