Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Zoon heeft veel oudere vriendin


Ik vind het verschrikkelijk voor je TO en nog verschrikkelijker dat jullie totaal niks in de pap te brokken hebben.
Verbieden ... ok, maar ga je twee jaar de chaperone van jouw zoon spelen?
Natuurlijk dat er seks is tussen die twee, jouw zoon gaat daar niet om te gaan kaart spelen. Daar doet zij het voor, die is ziek.
En jouw zoon ... die zijn kameraden zullen ook nogal achter zijn rug lachen. 
Ook van hem vraag ik me af wat hem bezielt en moet plots aan het liedje van Rob De Nijs denken. Daar werd al geïnsinueerd dat 16 en 28 héél veel is. Maar bij jouw zoon is het gewoon abnormaal, dat leeftijdsverschil. 

Ik leef met je mee en snap helemaal dat je totaal het noorden kwijt bent.

MidasWolf schreef op 28-08-2022 om 21:35:

Ik geloof maar weinig van dit verhaal.

Ik ook.

Ik zat op een sportvereniging en daar ging een jongen van 17 samenwonen met een vrouw van in de 40. De ouders van die jongen vonden het oke. Alle betrokkenen waren lid van de sportvereniging, ook de ex man van de vrouw. Ik vond het bizar.
Dat was 20 jaar geleden maar lastst las ik dat de premier of president van frankrijk en zn vrouw ook zo begonnen zijn als koppel en nog steeds samen zijn

ik begrijp niet dat mensen adviseren om haar werkgever in te lichten. Wat heeft die ermee te maken? Als zij haar werk goed doet, kan het hen toch niet schelen wie ze in haar bed uitnodigt? AH gaat voor winstmaximalisatie en is geen sekspolitie. 

Rhonda schreef op 28-08-2022 om 22:13:

ik begrijp niet dat mensen adviseren om haar werkgever in te lichten. Wat heeft die ermee te maken? Als zij haar werk goed doet, kan het hen toch niet schelen wie ze in haar bed uitnodigt? AH gaat voor winstmaximalisatie en is geen sekspolitie.

Ze letten anders wel op de kleintjes, dus misschien dat de zoon van to daar nog onder valt?

Ik denk dat de werkgever inlichten weinig zin heeft. Tenzij deze vrouw met kinderen/jongeren werkt kan die daar niks mee en heeft die niks te maken met wie ze thuis uitnodigt en met wie ze het bed deelt. Het lijkt mij voor iemand die bij de AH werkt geen reden voor ontslag. 

Ik twijfel aan het waarheidsgehalte van dit topic, maar als het mijn kind zou zijn, zou ik alle middelen inzetten om hier een eind aan te maken. Die vrouw spoort echt niet. Maar als het dan toch ware liefde is, kan ze ook nog wel twee jaar wachten.

DS1971 schreef op 28-08-2022 om 22:34:

[..]

Ze letten anders wel op de kleintjes, dus misschien dat de zoon van to daar nog onder valt?

geweldig (sorry to het gaat over de woordspeling)

Bolmieke schreef op 28-08-2022 om 21:55:

Ik zat op een sportvereniging en daar ging een jongen van 17 samenwonen met een vrouw van in de 40. De ouders van die jongen vonden het oke. Alle betrokkenen waren lid van de sportvereniging, ook de ex man van de vrouw. Ik vond het bizar.
Dat was 20 jaar geleden maar lastst las ik dat de premier of president van frankrijk en zn vrouw ook zo begonnen zijn als koppel en nog steeds samen zijn

Ja, President Marcron heeft inderdaad een veel oudere vrouw.

Mona-xxx schreef op 28-08-2022 om 20:41:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik denk echt als dit een meisje was geweest had het forum veel minder mild gereageerd. Dat is hetzelfde als al die leraressen in Amerika die met die minderjarige jongens seks hebben. Ze krijgen een paar jaar gevangenisstraf en klaar. Terwijl als het andersom was dan was die vent praktisch gelyncht.

TO bescherm je zoon. Dit is niet pluis. Die vrouw kan hem ontzettend erg beschadigen.

Dat is niet hetzelfde want als lerares zit je in hele andere soort (machts)relatie met je leerlingen. Daarom is dat ook strafbaar. 

En zelfs onder de 16 mag je in NL gewoon een relatie met een ouder persoon hebben, zolang er geen sprake is van een afhankelijkheidsrelatie. 

Waar komt die Albert Heijn nou ineens vandaan? 

Werkgever inlichten schiet je niets mee op… Zo was er vorig jaar een meisje die meende mijn zoon in discrediet te kunnen brengen door mij aan te vallen op de SM van de school waar ik werk 🤷🏼‍♀️. Mijn werkgever haalde de schouders erover op en verwijderde de posts. 

SuzyQFive schreef op 28-08-2022 om 23:00:

Waar komt die Albert Heijn nou ineens vandaan?

Zaandam.

Maar het is de werkgever van de cradle robber.

DS1971 schreef op 28-08-2022 om 23:02:

[..]

Zaandam.

Maar het is de werkgever van de cradle robber.

🤣 

Maar heb de post ergens gemist denk ik waar TO de werkgever noemde

Celine3838

Celine3838

28-08-2022 om 23:22 Topicstarter

Hoi allemaal,

Dank voor jullie reacties. Mona, jij zeker bedankt voor je berichten, het steunt ons zeker. Wat je vertelde over een zwangerschap spookte ook door mijn hoofd ook al is de kans klein gezien haar leeftijd.
Heb met mijn man afgesproken dat we nu niet gaan verbieden, maar in gesprek blijven. Tegelijk zijn we wel dingen aan het uitzoeken om te zien of we iets kunnen doen. Mijn man denkt dat het echt om het vrijen draait en dat het vanzelf voorbij gaat. Ik wil daar eigenlijk niet op wachten, daarom zoeken we dingen uit. Nu afgesproken dat hij daar niet blijft slapen, maar haar 3x per week mag zien. We willen hem doordeweeks om 9 uur binnen hebben en in het weekend om 11 uur. Stiekem hoop ik dat haar kinderen er veel bij zijn, zodat er weinig kan gebeuren. Ik hoor sommige hier praten over zijn hormonen en ik snap dat zelf ook wel want leef niet onder een steen. Maar het is wel een volwassen vrouw die een aantal keren per week met mijn kind aan het sexen is. Dat doet me echt heel veel pijn en het maakt me boos en radeloos tegelijk. Zelf lijkt ze voorlopig niet te stoppen en dat geeft me een machteloos gevoel. Dus wij blijven in gesprek met onze zoon en we zoeken dingen uit

Aviendha schreef op 28-08-2022 om 21:07:

Eens met mona-xx hiero. Wat een walgelijk mens. Een jongen van 16 is echt nog een puber, heeft net de baard in de keel. En ook al aan die kinderen voorgesteld😂 dit is toch te smering voor woorden. Ik zou dit zeker niet accepteren en naar de politie gaan en ook naar haar werk. Het is legaal my ass.


Dit. Ik zou deze efebofiel aangeven bij de politie. En ik mag toch hopen dat de politie hiermee discreet omgaat, zodat zoon en de efebofiel niet weten wie aangifte heeft gedaan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.