ingrid
24-09-2018 om 14:20
Mijn dochter (15) masturbeert
Mijn dochter van 15 heeft sinds kort een vriendje en daarom heb ik een camera verborgen in haar kamer die haar bed filmt, omdat ik niet wil dat ze al seks met hem heeft. Dat heeft ze ook nog niet, maar ik zie haar wel regelmatig zichzelf vingeren. Ook rijd ze weleens op een kussen terwijl ze dat doet, en filmt ze zichzelf regelmatig. Ik vind het heel moeilijk om te zien dat mijn kind daarmee bezig is. Ik zou er graag met haar over willen praten, maar aan de andere kant voelt het als een privé zaak voor haar. Ik heb een paar dagen geleden de camera weggehaald, omdat ik het te ver vond gaan.
Wat moet ik nu doen? Haar confronteren, of haar haar gang laten gaan?
juf Ank
04-11-2018 om 13:51
damens
Het si niet voor niets een forum regel dat we in het ene draadje niet mogen refereren aan een ander draadje.
Slaat inderdaad nergens op dat Claudine aan haar eigen situatie herinnerd wordt als ze reageert op een ander.
mijk
04-11-2018 om 17:22
dat is ook weer waar natuurlijk! Voor Claudine
Op zich had jij ook wel reden voor een felle reactie. Je reacte triggerde me erg maar je had het natuurlijk niet tegen mij...
Mijn excuus dan maar voor de dan ook weer wat te felle reactie! (Maar even naar mijn eigen advies luisteren!).
Groet
Mijk
P.s. Ik blijf hopen en denken dat deze TS een heel grote duim heeft waar bizarre verhalen uit gezogen worden.
Pirata
04-11-2018 om 18:24
Leren en niet beleren
Laten we dit forum inderdaad gebruiken om van elkaar te leren en niet elkaar te beleren. Meningsverschillen mogen natuurlijk. En verder is dit m.i. inderdaad een non-draadje. Kan me nauwelijks voorstellen dat dít echt is....
Claudine
04-11-2018 om 19:23
Dames, bedankt voor jullie begrip
Bedankt Pirata, Emma en Ank. Ik geef toe dat mijn reactie misschien wat bot overkwam, excuses, maar ik was echt verbaasd over de reactie van Pennestreek.
Mijk, ik hoop ook dat de topicstarter dit gewoon heeft bedacht en ik kan mij eigenlijk bijna niet voorstellen dat dit serieus is. Maargoed, we kunnen maar beter het zekere voor het onzekere nemen en haar wat advies geven voordat het echt waar blijkt te zijn en zij vrolijk doorgaat met deze bizarre praktijken in de veronderstelling dat het normaal gedrag is.
Tonie68
26-09-2023 om 01:07
Ik vind dit misplaats om een school kind dit aan te doen je moet vrij je seksualiteit
kunnen vinden is normaal
PerfumedAlpaca84
26-09-2023 om 01:26
Tonie68 schreef op 26-09-2023 om 01:07:
Ik vind dit misplaats om een school kind dit aan te doen je moet vrij je seksualiteit
kunnen vinden is normaal
Dit schoolkind is inmiddels waarschijnlijk uit huis. Het draadje is 5 jaar oud.
Poezenmeisje
26-09-2023 om 01:52
Dat zag ik ook ineens.
Wat voor zoekopdracht gebruiken mensen om dit op te graven?
EmmaT
26-09-2023 om 07:44
Poezenmeisje schreef op 26-09-2023 om 01:52:
Dat zag ik ook ineens.
Wat voor zoekopdracht gebruiken mensen om dit op te graven?
Heeft vast iets te maken met het andere topic waar deze Tonie ook een opmerking plaatste. Om er maar weer eens een ander draadje bij te halen
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.