Ciska78
28-09-2022 om 08:18
Ik weet het niet meer
het gaat super slecht met mijn 15 jarige dochter.
Heeft een zeer laag zelfbeeld, vind zichzelf te dik, waardoor ze veel momenten heeft dat ze weinig/niet eet.
Heeft depressieve gevoelens, ziet “schaduwen” in huis, waardoor ze het eng vind alleen te zijn, te gaan slapen, snachts te gaan plassen. Wat er in resulteert dat ze vaak om 2 uur nog wakker is omdat ze afleiding zoekt beeldscherm.
Paniekaanvalle, stress van school, zelfverminking..
Ze ziet het leven niet meer zitten.
ze staat op de wachtlijst voor hulp, maar dit gaat zo traag. De jeugdgids die we eindelijk hebben ziet de spoed er wel van in en school, nadat ze vorige week op schoolreis in Tsjechie naar het ziekenhuis is geweest omdat het niet goed ging, ziet nu eindelijk de spoed er ook wel van in.
Maar ja, ondertussen hebben we nog steeds geen hulp en zitten wij als ouders met ons handen in het haar.Geen idee hoe we momenteel ons meisje kunnen helpen.
Wie heeft er tips, ervaringen, wil met mij mee praten? Ik heb zo de behoefte om mijn ei kwijt te kunnen.
MoederIADHkind
09-01-2023 om 19:40
Och Ciska. Ik kan geen passende tekst vinden dan weet dat ik aan je denk. Schrijf hier wat je wil schrijven, ongepolijst en rauw zoals je emoties wellicht zijn.
Laten we hopen dat er iets komt wat haar beter helpt. Wat de stemmen echt weghaalt en je dochter weer tevoorschijn.
of zoiets.
rooiekater
09-01-2023 om 19:58
lieve Ciska ik lees al langer mee weet nog steeds niet wat te schrijven. Sterkte
kaatjecato
09-01-2023 om 21:20
Ik weet ook even niet wat te zeggen behalve jullie veel sterkte te wensen. Wat een verdriet.... Hopelijk horen jullie snel wat ze willen doen om haar de juiste hulp te bieden
_Arianna_
09-01-2023 om 21:29
Wat verdrietig. Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt. Heel veel sterkte.
Labyrinth
09-01-2023 om 21:35
Wat verdrietig. Kan alleen maar voor jullie bidden dat er licht aan de tunnel verschijnt.
Zilver_gray
09-01-2023 om 21:43
Och nee toch Ciska, wat afschuwelijk! Weet even niks zinnigs te zeggen hierop; heb geen woorden, enkel tranen.
Calathea
09-01-2023 om 21:49
wat ontzettend naar ciska. Geen woorden maar wat zul je je zorgen maken.