Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Ik hoop dat het bezoek aan dochter warm en liefdevol heeft kunnen zijn, ondanks haar errors. Jammer dat er geen activiteit te doen is waar jullie zin in hebben ☹️. Ik dacht ook aan eventueel een hotel, bijvoorbeeld met een sauna? Afijn, het zijn lastige dagen, hoe dan ook.
Ik denk aan jullie! 

Ook ik wens jullie veel sterkte deze jaarwisseling. Ik snap jullie behoefte om afleiding te hebben vanavond. Misschien dat een bordspel wat is? Eventueel bij de buren vragen om een leuk spel te lenen, dan kun je een spel spelen wat nieuw voor jullie is.

ik denk aan jullie 

Dikke knuffel voor jullie Ciska 

knuffel Ciska en alle liefde, kracht en licht gewenst voor jullie♥️


Ik lees je vaak. Wat een zware weg gaan jullie!!! Wens jullie veel sterkte! 

Ciska78 schreef op 31-12-2023 om 08:30:

we hadden graag vanavond bij dochter op bezoek willen gaan, maar dit gaf grote error bij haar.
Dus nu hebben we afgesproken dat we vanmiddag een uurtje langskomen en morgen ook een uur, langer past niet in haar hoofd.

We hadden het idee om dan vanavond met zijn 2en te bowlen of naar de film te gaan, maar helaas is alles dicht. Geen idee dus wat we nu gaan doen.

Hey Ciska, is het nog gelukt om dochter te zien gistermiddag? En hebben man en jij ook nog iets met zijn 2-en kunnen doen?

Ciska78

Ciska78

01-01-2024 om 20:38 Topicstarter

Wij zijn gisteren van 4 tot half 6 op bezoek geweest. 
Daarna rond 7 uur thuis en toen moesten we nog eten. Samen nog wat spelletjes gedaan en om half 11 was ik er wel klaar mee. Vond het echt geen leuke avond en we zijn maar naar bed gegaan.
Sliepen beide echt snel en om middernacht werden we wakker gebeld door dochter voor nieuwjaarswensen.

Vandaag ook nog een uurtje op bezoek geweest.

Ciska78 schreef op 01-01-2024 om 20:38:

Wij zijn gisteren van 4 tot half 6 op bezoek geweest.
Daarna rond 7 uur thuis en toen moesten we nog eten. Samen nog wat spelletjes gedaan en om half 11 was ik er wel klaar mee. Vond het echt geen leuke avond en we zijn maar naar bed gegaan.
Sliepen beide echt snel en om middernacht werden we wakker gebeld door dochter voor nieuwjaarswensen.

Vandaag ook nog een uurtje op bezoek geweest.

Het lijkt me toch een opluchting dat deze beladen dagen weer voorbij zijn. Moeilijk blijft het, ik hoop zo op een doorbraak op de een of andere manier. Heel veel sterkte!

Wat lief dat ze nog belde om middernacht!
En wederom een dikke voor jullie

Lieve Ciska, ik snap dat jullie je bed ingedoken zijn. 
Maar wat fijn dat dochter jullie belde om 12 uur.
Ik wil jullie veel kracht wensen in 2024, steun en liefde van mensen om jullie heen en vooral lichtpuntjes in deze zware tijd.
Een dikke knuffel, liefs
♥️

Ciska78

Ciska78

02-01-2024 om 08:46 Topicstarter

voor iedereen de beste wensen. Ik vind het zo waardevol dat ik hier op het forum kan schrijven en veel luisterende oren kan vinden. Dat is mij heel veel waard.
Heel erg bedankt aan jullie allemaal.

Lieve Cis, hopelijk gaat in 2024 alles weer stapje voor stapje de goede kant op. Maar wat het ook wordt, wij zijn er voor je. ❤️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.