Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Katniss

Katniss

27-10-2014 om 18:46

Zoomer, is dat wat?

Jongste (9) heeft al een wens voor haar Sinterklaaslijstje, Zoomer de interactieve dalmatiër. Ik ben er nog niet enthousiast over
Heeft iemand Zoomer al in huis, en wordt daar na een weekje nog mee gespeeld? Kun je er wat mee of is het aantal trucjes beperkt?

Katniss

Katniss

28-10-2014 om 19:21

Echt helemaal niemand?

Ergens had ik dat ook wel verwacht omdat het best wel stom speelgoed is. Maar ja, die gekke broodtrommeltjes van laatst hadden sommigen ook gekocht

Poehee

Ik ken dat hele zoomer niet, maar toen ik je berichtje zag dacht ik, koop dat lekker voor je kind als ze dat graag wil. Maar toen zag ik dat het 100 euro kost, dan snap ik dat je wat meer info wil. Op zich lijkt het me wel een leuk ding, ik zag dat het in de VS een prijs had gewonnen voor het meest innovatieve speelgoed. Misschien kan je op amazon.com reviews vinden.

skik

over die prijzen

Ik weet niet of die prijs vergelijkbaar is met die voor het Speelgoed van het Jaar, maar dat is geloof ik gewoon een forse reclamestunt van de speelgoedindustrie waarbij fabrikanten moeten betalen om aan de verkiezing mee te mogen doen. Dus wint daar niet zozeer het beste speelgoed als wel het speelgoed met het beste marketingbudget.

Maar goed, dat is hier. Maar ik vraag me af of het in de VS veel beter is.

Hier nog geen verzoek om Zoomer maar ik vrees met grote vreze. De Goedheiligman stinkt er overigens niet in. Met die andere bewegende hond (gewoon zo eentje met een snoer eraan die blaft en kwispelt) wordt ook niet zo heel veel gedaan. Maar goed, mijn dochter is 5, da's wel een heel andere leeftijd.

Groeten,

Temet

hmm

Wij hebben 2 Furby's in huis en de kinderen kijken er amper meer naar om. Vorig jaar van de Sint gekregen en is denk ik een beetje vergelijkbaar speelgoed (of niet, ken Zoomer niet goed) De Furby's zijn overigens wel altijd een grote hit bij kinderen die hier komen spelen en er thuis geen hebben.

Katniss

Katniss

28-10-2014 om 22:49

Vorig jaar

Vorig jaar heeft ze zo'n op afstand bestuurbare auto gekregen die ook in het water kan. Hartstikke leuk ding, maar na een paar weken werd er nog amper mee gespeeld. Wat Meisje Klein zegt, sommige vriendjes willen er wel altijd mee spelen. Die auto was ook 80 euro en dat vind ik best veel geld voor twee weken speelplezier.
Ik vraag me af of die Zoomer dan net zo leuk is als de auto, of dat je er wel wat meer mee kunt.
Zo'n hondje als Temet noemt hebben wij hier natuurlijk ook gehad Daar zit weinig variatie in qua speelmogelijkheden, dus die lagen ook vrij snel aan de kant.

Geen ervaring,

maar ik lees mee. Kinderen hebben hier beide in hun hoofd gehaald dat ze zo'n ding willen hebben, allebei een andere versie. Mij lijkt het in ieder geval niet echt iets.

Barvaux

Barvaux

31-10-2014 om 17:20

Lang mee spelen

Na bijna 16 jaar moederschap is het volgens mij toch echt; "het hebben van de zaak is het einde van het vermaak".

Elke keer weer merk ik dat, nu nog steeds. Jongste wilden al weken iets hebben, ik vond het te duur (30 euro) en ik vond het op mp voor 18. Helemaal blij, kon geen dacht wachten en ik heb hem er amper mee zien spelen. Hij heeft er thuis korter mee gespeeld als die dag dat we ergens op visite waren waar ze dat spelletje hadden.

Katniss

Katniss

31-10-2014 om 17:49

Ik trap er steeds in

Oudste heeft wel eens een Fur Real Friends kat willen hebben. Dat was haar allerallerliefste wens. Sinterklaas had hem niet gekocht en daar was ze best een beetje verdrietig over, dus ik dacht hoge ogen te scoren door hem onder de kerstboom te leggen (waar normaal kleinigheidjes liggen). Ik geloof dat het ding tot 2 januari is platgeknuffeld en daarna stond hij stof te vangen op haar bed Als er dan vriendinnetjes kwamen werd er wel nog even mee gespeeld, die ouders waren blijkbaar consequenter.
Ik ga maar eens kijken of ik Youtube filmpjes kan vinden van die Zoomer, want ik heb nog geen idee hoe leuk het is (al is het maar voor even).

Mening

Mijn dochter (15) ziet net de reclame voor Zoomer op tv en zegt: dit is heel slecht, want je moet niet emotioneel investeren in materiële zaken. Dusss..

skik

Hamster?

Ze wilt dus een huisdier, verras haar met een hamster, daaraan heeft ze waarschijnlijk langer plezier. En jij ook-.

wow

Wijze dochter, Skik.

De reclame van Zoomer wordt hier ook aandachtig bekeken. Ik ben bang dat het net zoiets is als een pratende pop: na een paar keer is de lol eraf. Dus besloten dat de Sint dit niet in de zak stopt.

Pedro

Pedro

14-11-2014 om 22:05

Ik weet het niet

Ik kwam het volgende tegen: http://hobby-en-overige.infonu.nl/speelgoed/144354-zoomer-hoe-goed-is-deze-speelgoed-robothond-voor-kinderen.html

Lijkt erg leuk in eerste instantie, maar ben bang dat de lol er inderdaad snel vanaf is.

Katniss

Katniss

30-11-2014 om 15:19

Suf

Na lang wikken en wegen en nadat ze hem heeft uitgeprobeerd bij een vriendje (was van het zusje van 5, maar goed), gaat ze hem vrijdag dan toch krijgen. Ja, ik ben een beetje een sufferd wat dat betreft Ik hoop dat ze er heel blij mee is, toch zeker tot de Kerst.

+ Brunette +

+ Brunette +

30-11-2014 om 22:45

Niet doen!

Ik heb de link van Pedro gelezen. De batterijen zijn om de haverklap leeg, die moeten dan weer opladen, de hond moet afkoelen. Wat een ellende!

Omdat ze het waard is

Misschien is ze er snel op uitgekeken, maar het krijgen van een cadeau dat je zo graag wil is toch fantastisch voor een kind? Ik kan me de vreugde nog wel herinneren van dat zeer verlangde, grote pak helemaal voor mij van Sinterklaas. Of die jas die niet 50, maar 150 gulden bleek te kosten en mijn moeder (geheel tegen haar gewoonte in) zei: doe maar.

Bewaar de doos en de handleiding voor wanneer ze er op uitgekeken is, je kan er op Marktplaats zo weer de helft van de aanschafprijs voor krijgen. En als de batterijen snel leeg blijken: neem oplaadbare, dat scheelt.

skik

En?

Was ze blij?

skik

+ Brunette +

+ Brunette +

06-12-2014 om 21:59

Skik (batterijen)

Het is niet vanwege de dure batterijen maar omdat ik al voor me zie dat je net leuk met dat ding aan het spelen bent en de batterijen na twintig minuten of een half uur ofzo leeg zijn (ik ga het stuk niet nog eens overlezen) en het opladen ook weer weet ik hoe lang duurt.

Katniss

Katniss

06-12-2014 om 22:03

Hij is leuk hoor

Zoomer is oplaadbaar met een USB-kabeltje dus je hoeft geen batterijen te vervangen. Je kunt echt wel een half uurtje met hem spelen voordat de batterij leeg is, en dan ben je er ook wel een beetje klaar mee Dochter is in ieder geval dolgelukkig, en ik vind het ook een heel leuk hondje. De katten reageren wisselend. Onze bange doos vlucht naar boven, en terrorkitten is ook nog een beetje terughoudend maar vindt het wel interessant.

Inanna

Inanna

06-12-2014 om 22:10

brunette

Ik snap je bezwaar, maar dochter heeft er geen moeite mee, uur laden, 20-40 minuten spelen, kwartier afkoelen en weer aan de lader, ze zet een timer en gaat wat anders doen en na een uurtje speelt ze weer met Zoomer.
Ze is zo ontzettend blij met haar hondje, nou heeft ze hem natuurlijk pas een dag, dus het nieuwtje kan er alsnog zo af zijn, maar ze speelt ook nog regelmatig met haar furreal beesten en haar furby, dus ik denk wel dat het leuk blijft, al zal het wel in vlagen gaan.

Agatha

Agatha

06-12-2014 om 22:16

Geen sufferd

Dat wordt je aangepraat door anderen. Reactie skik 'omdat ze het waard is' vind ik mooi.

Hele goeie fabrieksgarantie

Hoi,

Mijn zoontje wilde de Zoomer ook heel graag hebben, en we hebben hem via Marktplaats "als nieuw" (bijna niet gebruikt, 1 keer opgeladen vlgs verkopers) gekocht voor toch nog 60 euro, met kassabon erbij. Jammer genoeg merkten we pas thuis dat het hondje niet helemaal in orde was, dat was echt een drama!!
We hebben contact opgenomen met de Spinmaster fabrikant, en alle complimenten voor de geweldige service!!! We hebben uiteindelijk een nieuw hondje gekregen, dus uiteindelijk toch nog goed gekomen gelukkig!
Mijn zoontje speelt er af en toe mee, net als met alles, met vlagen. Over de batterij en het opladen heb ik geen klagen, na een half uurtje spelen ben je er ook wel klaar mee. De commando's moet je wel heel duidelijk geven, voor jongere kinderen wat lastiger om dat goed te doen. Mijn oudere dochter kan daar beter mee overweg.

Ik ben in ieder geval blij dat we het Zoomer hondje hebben en geen echte, deze kun je gerust een paar daagjes uitzetten en heb je geen werk aan

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.