Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Zelf spelen

Ik snap mijn kind niet meer! Maar dat bedoel ik positief. Vroeger had hij nog weleens moeite alleen te spelen maar zoals vandaag: om zeven uur opgestaan en sindsdien is hij heel lief alleen aan het spelen met van alles zonder te zeiken en zonder aandacht te vragen.

Heerlijk toch 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-01-2022 om 11:50

geniet er ff van, hij wordt vanzelf wel weer vervelend 

Orakel

Orakel

29-01-2022 om 11:54 Topicstarter

Peen schreef op 29-01-2022 om 11:50:

geniet er ff van, hij wordt vanzelf wel weer vervelend

Klopt. Als hij nu naar het toilet moet gaat hij dat proberen uit te beelden met zijn handen. Ik kom niet meer bij van het lachen want ik moet dan raden.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-01-2022 om 11:59

Orakel schreef op 29-01-2022 om 11:54:

[..]

Klopt. Als hij nu naar het toilet moet gaat hij dat proberen uit te beelden met zijn handen. Ik kom niet meer bij van het lachen want ik moet dan raden.

😂 gezellig. 

Hoe oud is hij? 

En bij dat "van alles" waarmee hij zo lief zit te spelen zitten geen dingen als schoonmaakmiddelen, afbijt, of het antieke theeservies? Er zijn van die kleine onderzoekers bij wie het oppassen geblazen is als ze zoet en stil aan het spelen zijn...

Orakel

Orakel

29-01-2022 om 12:08 Topicstarter

Temet schreef op 29-01-2022 om 12:02:

En bij dat "van alles" waarmee hij zo lief zit te spelen zitten geen dingen als schoonmaakmiddelen, afbijt, of het antieke theeservies? Er zijn van die kleine onderzoekers bij wie het oppassen geblazen is als ze zoet en stil aan het spelen zijn...

Nee hij maakt nooit brokken of vlekken of wat dan ook. Heel apart.

Orakel

Orakel

29-01-2022 om 12:08 Topicstarter

Peen schreef op 29-01-2022 om 11:59:

[..]

😂 gezellig.

Hoe oud is hij?

4

Hij heeft iets ontdekt dat hem interesseert.

Peen schreef op 29-01-2022 om 11:50:

geniet er ff van, hij wordt vanzelf wel weer vervelend

Hahaha 

Ah fijn toch, ik kan echt genieten van gewoon kijken naar mijn dochter die heerlijk zit te spelen of te knutselen of te tekenen.

Bijtje82

Bijtje82

31-01-2022 om 00:25

Temet schreef op 29-01-2022 om 12:02:

En bij dat "van alles" waarmee hij zo lief zit te spelen zitten geen dingen als schoonmaakmiddelen, afbijt, of het antieke theeservies? Er zijn van die kleine onderzoekers bij wie het oppassen geblazen is als ze zoet en stil aan het spelen zijn...

Die wonen allemaal in mijn huis🤣

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.