Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

woede uitbarstingen

hallo
ik zou graag tips willen of misschien dat iemand dit herkent
mijn zoon is al vanaf zijn geboorte erg gehecht aan mij kon niet slapen zonder mij moest mee naar wc mee koken was een probleem eter rond zijn 2 kreeg ik een nieuwe partner hij was niet helemaal ok zijn kids waren alles voor hem en mijn zoon liep maar beetje mee ik probeerde me zoon daar in te beschermen maar ondanks dat was ik de boosdoener mijn ex was de helt in zijn ogen en ik was de boosdoener kwam er uit bij een weet ff niet hoe je het schrijft spygiater ) om het verhaal kort temaken ben ik bij me ex weg gegegaan omdat het niet meer tedoen was mijn zoon leed hier zo erg onder na een half jaar naar onze breuk is het uit de hand gelopen me zoon gaf aan het leven tezwaar was de regels zijn te moeilijk zijn zusje moet hij de heledag hebben ze moet doen wat hij zegt anders wordt ie boos pest haar heel vaak veelste vaak hij is al bij een naschoolse opvang geweest
daar deed ie het heel goed was een voorbeeldig kind ? adhd dachten ze eerst maar pillen sloegen niet aan nu zit ie aan de risperdol maar help voor geen meter we zijn afgelopen week bij hypnotiseur geweest en moet zeggen dat helpt wel heel goed kwa woede uit barstingen maar zijn haat naar zusje het peste stopt maar niet zijn druk gedrag stopt niet hij luisterd ook totaal niet naar mij met straffen luistert hij niet hij doet gewoon waar hij zelf zin in heeft
maar als ik hem alleen heb is het een heel lief kindje en erg zorgzaam herkent iemand dit en wat moet ik doen heb alles al geprobeerd en de mensen die me moeten helpen zeggen er is nix dus er wordt ook geen diagnose gegeven omdat joris bij een ander zich kan gedragen zo als het moet
ps ze prate over een ptss na een jaar kwam er wel uit dat mijn ex niet ok was en hij hem heel erg haat?
ik weet het het is een ingewikkeld verhaal maar wat moet ik doen

Pirata

Pirata

09-02-2015 om 20:30

therapeut

Ik kan je bericht met moeite lezen, maar ik zou eens op zoek gaan naar een goede kindertherapeut in jouw buurt. Ik zie dat je al bij allerlei hulpverleners bent geweest maar er staat in elk geval niets tussen dat wijst op begeleiding van ouder en kind. Hoe oud is je zoon eigenlijk?

Sanne

Sanne

10-02-2015 om 17:54

Hoe oud is je kind?

En zijn zusje?

Eigenlijk is het dus best een beetje goed nieuws begrijp ik? Hij heeft geen aandoening en hij gedraagt zich goed bij anderen.

Maar daarmee ben jij nog niet klaar. Na alles wat er gebeurd is, plaagt hij zijn zusje veel en luistert slecht.

Krijgt hij aandacht van jou als hij zijn zusje pest?
En als hij dat niet doet, krijgt hij dan net zoveel aandacht?

Sanne

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.