Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Wie kent er een goeie basisschool op IJburg?

Dag allemaal, ik ben opzoek naar ervaringen over basisscholen op IJburg Amsterdam😉

Kent iemand een goeie leuke school, waar kinderen die net even anders zijn goed begeleid worden en geaccepteerd ☺️
Ben benieuwd 😊

Die van mij zaten op Laterna Magica. Niet voor ieder kind geschikt, wel voor die van mij. (Als je kind erg gevoelig is voor prikkels: niet doen. Bepaalt je kind graag zelf hoe hij/zij iets aanpakt, zijn ze graag creatief bezig en houden ze van toneel/dans: wel doen.) Ik ken er wel wat die het toch niet geslaagd vonden, die zijn geswitcht naar Poseidon.
Ga vooral kijken, praat met ouders die hun kind ophalen.
Succes met je keuze!

Konkonie

Konkonie

12-12-2021 om 12:03 Topicstarter

hoedan schreef op 11-12-2021 om 21:51:

Die van mij zaten op Laterna Magica. Niet voor ieder kind geschikt, wel voor die van mij. (Als je kind erg gevoelig is voor prikkels: niet doen. Bepaalt je kind graag zelf hoe hij/zij iets aanpakt, zijn ze graag creatief bezig en houden ze van toneel/dans: wel doen.) Ik ken er wel wat die het toch niet geslaagd vonden, die zijn geswitcht naar Poseidon.
Ga vooral kijken, praat met ouders die hun kind ophalen.
Succes met je keuze!

Dank voor je reacties😊 ik zal idd goed, gaan kijken wat bij me kind het beste past. Wel lastig want hij weet wat hij wilt, maar tegelijkertijd is structuur en duidelijkheid nodig in zijn situatie. Het liefst tekent hij de hele dag, maar dat lijkt me niet de bedoeling 😉

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.