Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Viridantia

Viridantia

07-02-2018 om 10:53

Welk feestje voor 10 jarige

Ik zie meestal als een berg op tegen het organiseren van verjaardagsfeestjes maar nu zit ik helemaal zonder inspiratie voor het feestje voor mijn dochter die 10 wordt. Discobowlen, binnenspeeltuin en goochelaar hebben we al eens gedaan.
Ze houdt van knutselen, is redelijk sportief en heeft zelf niet echt voorkeuren, ze weet het zelf ook niet echt. Ik heb een film (3D of 4D) voorgesteld maar daar werd niet echt enthousiast op gereageerd. Wie o wie heeft een flitsend idee?
Wij wonen in omgeving Amsterdam/Gooi/Almere.

Tine Winkel

Tine Winkel

07-02-2018 om 11:05

aantal

Hoeveel kinderen gaan er komen? Dat heeft natuurlijk wel invloed op de mogelijkheden? En kan het ook thuis of liever elders?

Sneeuwitje

Sneeuwitje

07-02-2018 om 11:11

High tea

Mijn dochter vond het leukste feestje het high tea feestje, zelf thuis allemaal lekkere hapjes klaarmaken en vervogenschijnlijk tafel mooi dekken en opeten. Voor mij het allermeeste werk ooit maar het was superleuk. Je kunt soms ook wel mensen inhuren in je regio volgens mei als je het niet zelf wilt doen. Dochter was 9 destijds en dat ging heel prima.

Marit

Dees

Dees

07-02-2018 om 11:12

slaapfeestje

Slaapfeestje waarbij ze vlak voor het avondeten komen, pizzarette/gourmet of zoiets, dan een filmpje en lekker keten. Zaterdagochtend een lekker ontbijtje en naar huis.

Zwemfeestje is ook een optie natuurlijk.

Dora

Dora

07-02-2018 om 11:20

Ijsbaan

Misschien met een schaatsles?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

07-02-2018 om 11:26

Reptielen

Hier was pretmetrep een succes.

Jaina

Jaina

07-02-2018 om 11:30

Bowlen

Bowlen vonden ze hier altijd heel leuk.
Verder midgetgolf, zwemmen, schaatsen, speurtocht door het bos, dierentuin, grote speeltuin, klimmuur, karten, lasergamen, paardrijden...
En dan na afloop ergens eten.

Jaina

Jaina

07-02-2018 om 11:30

Ook leuk: een theatervoorstelling voor kinderen
of inderdaad de bioscoop.

Jaina

Jaina

07-02-2018 om 11:32

We hebben ook wel eens een feestje gehad in een kunstatelier. Dan kan je voor verschillende activiteiten kiezen; kaarsen maken, potten bakken, mosaic, schilderen, iets van hout bouwen...

Tijgeroog

Tijgeroog

07-02-2018 om 13:24

Boulderen

Genoeg boulderhallen bij jullie in de omgeving. Klimmen, maar vrij laag en met matten, dus je hoeft niet te zekeren met touwen, geen uitgebreide instructies, niet steeds moeten wachten tot je aan de beurt bent.

Mams

Mams

07-02-2018 om 17:05

Ideetjes

Een greep uit de feestjes die hier voorbijgekomen zijn de afgelopen jaren (met mijn kinderen als jarige of als gast): diverse workshops, zoals ijs maken, iets van chocolade maken, cupcakes versieren, taart maken. Naar een indoor trampoline hal, lasergamen, crossfietsen, fotoshoot, catwalkfeestje bij shoeby, indoor rolschaatsen, midgetgolfen, picknick en daarna spelen in grote speeltuin, dierentuin, boulderen, klimmen, nerfparty (toestellen klaarzetten in lege gymzaal, iedereen nerfpistool + pijltjes mee en gaan), en last but not least: winter bbq en daarna griezelverhalen bij de vuurkorf..

carootje

carootje

08-02-2018 om 11:05

lasergamen

was hier met 10 jaar een succes

Mia9

Mia9

08-02-2018 om 17:20

Mams

Winterbbq en griezelverhalen rond de vuurkorf, die is voor onze 12jarige misschien ook wel leuk

CC

CC

08-02-2018 om 20:40

Feestje buiten

Één van de dochters van een vriendin van mij is eens uitgenodigd voor een feestje in een park, winter picknick. Er was een tent, vuurkorven etc. Zelf broodjes aan een stok bakken boven het vuur en daarna op ontdekking met een ingehuurde boswachter. Hij vertelde vanalles over de natuur en zo. Gelukkig goed weer gehad, ondanks dat het koud was. Dit meisje werd zes, maar het idee van iemand inhuren die iets vertelt over wat de jarige interessant vindt, kan misschien wel leuk zijn...

Viridantia

Viridantia

08-02-2018 om 21:08

oh wat een leuke ideeen al

Dank jullie wel. Meestal gaan we met 7 kinderen (brusje, jarige en vriendinnetjes) ergens naar toe,ivm met voldoende plek in de auto. Sommige dingen vallen dan af. Maar een busje huren is me soms iets te begrotelijk.

Groetjes Viridantia

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.