Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Saartje

Saartje

15-01-2017 om 18:21

Wat is hip voor meiden van zeven/ acht jaar?

Hallo, ik moet voor een paar meiden van zeven en acht een cadeautje kopen maar ik ben er al even uit dus weet helemaal niet waar kids van deze leeftijd warm voor lopen. Hebben jullie tips?

Bedankt alvast

Juf

Juf

15-01-2017 om 20:38

In mijn klas

Bij mij in groep 5 (ze zijn 8 en 9 jaar) knutselen de meisjes allemaal graag. Dingen als strijkkralen of van die pakketjes waar je zelf een etui of een tas kunt versieren, of waar je armbandjes mee kunt maken, zijn leuk. Ook frutsels voor in hun haar vinden ze vaak leuk (van die roze of blauwe 'extensions' die je erin klemt). Schoolspulletjes zoals gummen en gelpennen zijn ook altijd oké.

Yaron

Yaron

15-01-2017 om 23:27

hier

Dochters van 7 en 9 zijn dol op alles van Top Models en de paardenlijn hiervan, tekenboeken en de stickerboeken ervan in verschillende prijsklassen bij de Bruna en speelgoedwinkel te koop. Geen schoolspullen zoals potloden, puntenslijper, gummen en etuis, ze krijgen door zo vaak, dat we er genoeg van hebben. Verder spelen ze hier veel met Playmobil, maar andere meisjes juist met Lego Friends.

Budget

Voor welk budget mag het zijn? Is natuurlijk een groot verschil of het een cadeau van 5 euro mag zijn of dat het wel 30 euro mag zijn.

Vorig jaar dochter van vrienden voor haar 8e verjaardag een dagboek met een set gelpennen in verschillende kleuren gegeven.

vlinder72

vlinder72

17-01-2017 om 09:51

knuffels met die grote ogen

Van die knuffels met die grote glitter ogen. Geen idee welk merk maar bij de intertoys hebben ze een groot rek van. Met grote en kleine knuffels, sleutelhangers en dergelijke

Verder gelpennen, van die Top Model boeken, boeken als Dagboek van een Muts.

Als ze van bakken houdt dan doet zo'n koekjespot van de hema het ook goed (zo'n alles-in-een pot)

Christel

Christel

17-01-2017 om 12:55

Mijn 8-jarige

is een beetje anders: ze haat knutselen, daar maak je haar echt doodongelukkig mee. Ze is gek op Pokemon, K3 en Paw Patrol. Dat laatste vind ik voor jongere kinderen, maar zij niet.

Als je haar echt een plezier wil doen koop je een grootverpakking buddies, daar vermaakt ze zich eindeloos mee. Niet alle meiden zijn hetzelfde

Ik zou op safe spelen en een boekenbon of zo kopen.

De knuffels met die grote glitterogen zijn van het merk Ty. Mijn dochter is er ook dol op, maar die heeft sowieso een knuffeltic. Top Model is dan weer niet enorm aan haar besteed.

Het hangt inderdaad gewoon erg van het individuele meisje af. Mocht je het in boeken zoeken: de Heksje Lily-serie is wel leuk voor deze leeftijd, en ook vrij betaalbaar.

Groeten,

Temet

clowntje

clowntje

18-01-2017 om 12:43

ook leuk

Foamclay. Beetje lastig uitleggen, maar het is een soort klei die je op een ondergrond smeert. Misschien even googelen voor voorbeelden. Afgelopen Kerst in de kerk gedaan en alle kinderen vonden het erg leuk. Wij hadden houten hangers die met Foamclay werden versierd. Let wel op dat je niet de foamclay van de Action koopt, want dat schijnt niet zo goed te zijn. Ik heb het via internet gekocht.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.