Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
josje

josje

15-03-2015 om 08:47

voetbalclub ervaring gevraagd


Monique D*

Monique D*

31-03-2015 om 17:32

Inderdaad, Temet

En dan niet te vergeten dat je het kind overbelast, want hij of zij moet nà school elke dag op een andere club zijn.
De hele dag school vergt al veel voor het kind en dan moet hij of zij daarna nog een sport beoefenen? En dan de wedstrijden die erbij horen niet te vergeten..

Voor ons volwassen mensen is dat al veel, laat staan voor een kind.

Tango

Tango

31-03-2015 om 20:12

Meisjes

Rare reactie van Dimitri. Daar gaan we maar niet op in.
Zoon hier voetbalt ook, bij de E. Zij hebben 1 meisje in het team dat over het algemeen net zo fanatiek is als de jongens. Ze doet er absoluut niet voor onder. Vorig jaar zat hij in een team met twee meiden, net zo fanatiek. Eentje was zelfs keeper en dat deed ze heel goed. Zoon heeft er nooit problemen mee gehad dat er meisjes meededen, als hij maar kan voetballen.
Overigens hier een trainer die niet de vader is van 1 van de kinderen, maar gewoon een jonge man die zelf ook binnen de club voetbalt en graag trainer wilde worden. Geweldige vent en toevallig ziet hij in onze zoon de 'van Persie' van de toekomst. Nou ja dat is overdreven hoor, maar hij ziet wel dat er wat in zit en zorgt er ook voor dat het eruit komt. Zijn we heel blij mee.

Donderkopje

Donderkopje

01-04-2015 om 18:16

breek me de bek niet open

Nee... dan het gezeik ieder jaar met de herindeling van de teams.... wel of geen selectie, alleen in een ander team, streberige en pushy ouders, slijmen bij de coach, je profileren binnen de (hockey) club.... En inderdaad, het kind van de coach staat altijd als eerste opgesteld, en bijvoorkeur rechtsvoor.....

Ik vind het echt verschrikkelijk hoe die teamsports werken. Ik deed vroeger best leuk aan ballet en tennis. Doe je het goed, leuk, doe je het minder goed, ook geen ramp.
Maar goed, het zal ook wel een karakter dingetje zijn. Ik ben niet zo competitief ingesteld en hou niet van selecteren bij zulke jonge kinderen. Laat ze lekker samen spelen tot een jaar of 12, ze gaan echt niet allemaal op voor Olympisch Goud.

Tango

Tango

01-04-2015 om 21:53

Samen spelen

Samen spelen tot ze 12 jaar zijn is ook niet alles natuurlijk. Zoon zit nu in een team met heel wisselende spelers, zelf is hij heel serieus met voetbal bezig, anderen lopen meer te keten tijdens de training. Dat mag best natuurlijk, iedereen mag voor zichzelf weten hoe belangrijk hij of zij voetbal vindt en of ze het voor de lol doen of serieus. Maar voor zoon zou het niet leuk zijn als hij in dit team blijft tot hij 12 is, daar zou hij alleen maar gefrustreerd van raken want hij wil heel graag verder.

Donderkopje

Donderkopje

04-04-2015 om 14:41

nee dat is ook weer zo

Daar heb je ook weer gelijk in Tango. Het zal ook wel een reden hebben dat selecteren, maar de druk en stress die dat met zich meebrengt irriteert me mateloos.
Laten we het er maar op houden dat ik gewoon geen type ben voor het club-leven- dacht namelijk dat mijn kind dat alleen hoefde te zijn maar als ouders ontkom je er ook niet aan

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.