Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
sinas

sinas

12-09-2012 om 12:33

Tina, voor welke leeftijd geschikt?

Kind van 9 vraagt om een abbo op de Tina, maar is dat wel geschikt voor deze leeftijd? Ik weet dat eigenlijk niet meer.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Beetje jong misschien, kan wel.

Ik zag er laatst toevallig een in een leesmap in de wachtkamer, en ik had het idee dat het wel voor iets jongere kinderen is dan vroeger. Toen ik een abonnement had was ik rond de 12 jaar en toen was ik geloof ik wel de doelgroep, de beginnende pubers.
De stripverhaaltjes vond ik altijd heel leuk, maar de al te puberale artikelen over relaties en het 'snoepie van de week' sloeg ik gewoon over, daar was ik nog helemaal niet mee bezig. Ligt ook wel aan je kind; als ze al aan het pre-puberen is zal ze het wel leuk vinden, denk ik.

Vic

Vic

12-09-2012 om 15:10

Ja hoor

Mijn dochter heeft een abonnement gehad toen ze 10 was, maar eerder las ze het ook al. De ingezonden brieven in de Tina zijn ook altijd van heel jonge meisjes, vanaf een jaar of 8. Vanaf 12 jaar is het wel een beetje afgelopen, dan lezen ze eerder de Hitkrant of voorheen de Fancy (die googelde ik net en bleek een jaar geleden te zijn opgeheven).

Fancy

... heet nu Fashionista!

bibi63

bibi63

13-09-2012 om 15:46

Wat ik vond

Ik denk dat ik ook een jaar of 9 was toen ik Tina las. De strips vond ik erg leuk. Ging wel over oudere meisjes, vriendjes enz., maar ik vond het wel interessant al was ik nog lang niet in die belevingswereld.
Gr. Bibi

bibi63

bibi63

14-09-2012 om 13:43

Als dat zo is (geen idee), dan is de Tina zeker geschikt voor dochter van mamahippie.
Gr. Bibi

Fiorucci

Fiorucci

14-09-2012 om 15:46

Nee p

Nee hoor, voor oudere meiden had je Club!!

Fiorucci

Fiorucci

15-09-2012 om 06:56

Ik las Club al toen ik 12/13 was, en velen met mij. Toen ik Tina las was ik jonger. En ik neem direct van je aan dat Tina niet bedoeld was voor jongere meiden, maar ik bedoelde dus de praktijk. Wat betreft anno nu: mijn dochter en vriendinnen zijn 12, brugklas, en lezen Tina nu niet meer, wat ook deels te maken heeft met het hoge Bieber gehalte in dat blad..

Fiorucci

Fiorucci

15-09-2012 om 10:55

Ik was niet de enige die rond negen jaar Tina las, herinner ik me. Wel jammer dat er nu geen leuk blad is voor na de Tina. Hoe overleef ik mezelf vindt dochter nog wel ok,maar verder...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.