Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Ava

Ava

01-12-2015 om 16:04

Surprise-vraag

Even de hulptroepen inschakelen, svp!

Kind heeft een surprise gemaakt: huis (van Sinterklaas): gekleurd, glitter etc. Het is gelukt! En dat voor een kind dat met een hele slechte (fijne) motoriek. En toch doorzetten en afmaken. Ik ben wel heel trots. Je ziet het werk er niet aan af, wat wel jammer is. En het is eigenlijk een beetje saai voor het oog. Ik heb al een chocolade Sint en pieten gekocht.. maar het is nog saai.

Dus nu zoek ik nog wat papieren piet-figuren om neer te zetten of uit te knippen om overal op en rond het huis te plakken. Mag ook van kleine chocolaatjes zijn. Liefst niet te duur, graag. De kwasten, (water)verf, stiften, glitter, papier en karton allemaal aangeschaft, niet goedkoop.

Wie heeft hier een idee voor?

sinterklaaspapier

Knip ze uit de alomtegenwoordige winkelfolders of uit een rol goedkoop sinterklaaspakpapier. PLak ze rechtstreeks op het huis of op etalagekarton als je vrijstaande figuren wilt kunnen maken.

Groeten,

Temet

Ava

Ava

01-12-2015 om 20:38

Dank je

Goed idee!
Morgen even wat pakpapier bekijken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.