Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Anne

Anne

07-11-2015 om 15:46

Sinterklaas meisje van 7

Vandaag de speelgoedkast opgeruimd zodat er nieuw speelgoed in kan op 5-12. Jongste heeft niet veel speelgoed waar ze mee speelt. Voor de show heb ik de playmobil en lego friends weer terug in de kast gezet maar ze speelt er nooit mee.

Het enige wat ze doet is knutselen: papier, schaar, plakbland, kleurpotloden. Maar dat heeft ze dus al.

Ze wil een wekker en een haarbandje voor het sporten.

Ze heeft niets echt nodig.

Iemand tips?

Dees

Dees

07-11-2015 om 15:53

Knutselspullen dus

Knutselspullen heb je nooit genoeg. Dus papier lijm etc. Daarnaast wellicht een mooi boek over knutsels. Misschien een borduurpakket of een "mijn eerste" naaimachine achtig iets.

Emma

Emma

07-11-2015 om 15:58

Meer om te knutselen

Een paar witte t-shirts, textielverf (stiften, kwasten of van die badjes), strkijkletters/ figuren. Bij de Hema hebben ze printpapier waarmee je afbeeldingen op textiel kan strijken.
Kinderen die van knutselen houden vinden vaak wel meer leuk dan alleen schaar papier en lijm.
Of ga eens kijken bij Pipoo's of Pippoos (hoe spel je dat?)

Pirata

Pirata

07-11-2015 om 16:01

hier geeft sint:

Een Donald Duckdekbedovertrek en een DD-pocket, voor een jongen van 8 die alles al heeft. Zijn grote broer krijgt een klokradio. Verder weet ik het nog niet.

Yaron

Yaron

07-11-2015 om 21:02

papierblokken

Mijn dochters knutselen graag met de papierblokken van de Action in veel verschillende dessins te koop. Verder hebben ze daar ook leuk knutselspul, dat staat dan niet bij het kinderspul.

En verder een mooi leesboek, dagboek, garen voor vriendschapsbandjes, een knoopster om de armbandjes mee te maken, strijkkralen, glitterpennen, glitterlijm, washi tape, misschien voor buiten en skateboard, skeelers of een step.

Elisabeth

Elisabeth

07-11-2015 om 21:16

jaaaa Action

Da's nog steeds mijn "redding" voor alle feestjes, verjaardagen en Sint.
Nagellakjes (nep en echte)
Make up setje met lippenstifjes
Dingen voor in je haar
Oorbellen
DIY spullen
Parfum voor kinderen
Knutselspullen
Stickers
Enz enz

Sneeuwitje

Sneeuwitje

07-11-2015 om 21:55

Hier

Kreeg onze dochter van 8 voor haar verjaardag een groot knutselpakket. Met ecoline en kwasten, vilt en zijdepapier, schilderen op nummer, papier, maar ook hele mooie 'echte' krijtjes (oliepastels). Erg leuk! Zat van alles in!

Sneeuwitje

Anne

Anne

08-11-2015 om 13:53

Sneeuwitje

Het wordt dus toch weer een knutselpakket. Zal goed kijken naar wat nieuwe dingen. Zal kijken bij de niet-kinder-afdeling van de Action. Sneeuwitje, waar heb jij dat pakket besteld? Ze heeft al mooie potloden van Lamy en daar is ze inderdaad extra zuinig op.

Skeelers, boeken, etc heeft ze al heel veel...

Skipak, wekker, knutselpakket, hockeysokken/haarband...er moet nog 1 echt leuk ding bij!

Pfff, en dan de twee pubers nog.

creabea

creabea

09-11-2015 om 12:06

knutselpakket

ik denk dat Sneeuwwitje dat knutselpakket zelf heeft samengesteld? Spullen als ecoline en oliepastels haal je bij de winkel voor kunstenaarsbenodigdheden. Vilt, zijdepapier e.d. bij de hobbywinkel.

Of als je zelf kunt breien, probeer dat eens Of als je dochter niet zo handig is (7 is misschien nog een beetje jong): geef een punnik-paddestoel met een leuk wolletje erbij. Op die leeftijd werd ik helemaal blij van origamipapiertjes met een origamiboek! Dat is nu niet meer zo in als vroeger, maar het is nog wel te vinden.

Maar van boeken heb je toch nooit teveel?

praktisch

Mooi dekbedovertrek, leuke pyjama, cd van Kinderen voor Kinderen, tegoedbon voor een keer een extra verhaal voorlezen, tegoedbon om een keertje samen ergens wat te gaan drinken met iets lekkers erbij et cetera.

Bij de Wibra heb je trouwens ook leuke knutselspullen; stempels, houten letters, allerlei soorten knutselpapier (kleur, glim, patronen), grappige knipscharen et cetera.

Succes!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.