Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

leuk spel gezocht, donker en 2 teams

Wie weet een leuk spel dat ik in een schoolgebouw in het donker zou kunnen doen voor 10 jarige.
Ik denk al aan dierengeluidenspel. Het is dan donker en wil graag iets leuks voor 2 teams,

Hanne.

Hanne.

22-10-2015 om 12:06

verstoppetje in het donker

Niet in twee teams maar wel heel erg leuk: Verstoppertje in het donker.

Jamie

Jamie

22-10-2015 om 15:26

donker?

Weet je zeker dat het dan donker is? Is het verduisterd?

Kikki39

Kikki39

22-10-2015 om 15:28 Topicstarter

nee

zal niet echt pikdonker zijn, maar ik bedoel in de avond

Dracula

Als ze een beetje dapper zijn: Dracula. Je kunt het kopen (kaartjes, cd met bijbehorende muziek en luidende klokken om spelrondes aan te geven), maar volgens mij kun je het ook zelf namaken (zie bijvoorbeeld: http://www.speelidee.be/detail.php?SID=Error&subject=6&game=126)

Marie

Marie

22-10-2015 om 17:08

Weerwolven van Wakkerdam

Weerwolven van Wakkerdam

Theekopje

Theekopje

22-10-2015 om 17:51

Weerwolven

Weerwolven speel je niet in teams. Als dat een harde eis is werkt het niet, want het is niet de bedoeling dat je vantevoren weet wie de weerwolven zijn

Verder wel een leuk spel in het (half-)donker, eigenlijk vooral voor volwassenen vind ik. Het helpt als de spelleider het spel al goed kent.

Moni

Moni

22-10-2015 om 19:44

Weerwolven voor volwassenen?

Het wordt volop gespeeld bij scouting en andere groepen.
Vanaf 10 jaar kan het prima. Het zijn inderdaad geen teams. Ieder speelt voor zich.

Mikke

Mikke

22-10-2015 om 19:49

Inderdaad

Weerwolven is hier ook een enorm succes. Ze deden het op school al regelmatig, maar laatst ook met een groep (varierend van 10 - 21) bij het kampvuur met zelfgemaakte kaarten. Superleuk!

Sanne

Sanne

23-10-2015 om 00:31

In het donker?

Vinden ze dat allemaal leuk? Mijn tienjarige zou ernstig van slag zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.