Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

24-01-2022 om 19:36

Kind wil niet in eigen bed


(ot) Wat vindt je vriendin er van dat je de hele nacht door wenst te gamen? Dat is toch helemaal niet gezellig?
Als je de hele nacht door zou gamen, ben je de volgende dag dan niet moe en/of ongezellig?

BlueFawn schreef op 07-02-2022 om 21:06:

[..]

Ja ik hou zelf ook erg van gamen en kan de hele nacht door als het moet, ik vond 1 uur dus al best vroeg om te stoppen.

Wat je zelf doet moet jij weten. Wel heb je de dag er na weer de verantwoordelijkheid voor je kind dus tot vijf uur in de ochtend doorgaan lijkt me niet echt handig.
Nogmaals; kinderen kunnen best in het weekend wat later naar bed dan doordeweeks. Maar niet 4-5 uur, want dan ontregel je elke keer hun hele ritme en doorgaans gaan kinderen daar vrij slecht op.

En dat jij ergens van houdt wil nog niet zeggen dat je dat goed moet vinden voor je kind. Misschien houd je ook wel erg van autorijden, maar helaas, dat mag je kind ook nog niet. Of je drinkt graag een biertje. Mag je kind ook nog niet. En wat betreft gamen zijn ook lang niet alle spellen geschikt voor zesjarigen. Ik hoop toch dat je daar wel enigszins rekening mee houdt. Niet alles wat hij leuk vindt hoef je goed te vinden. Sterker nog, het is zelfs ongezond om alles wat hij leuk vindt en graag wil goed te vinden. Je bent de vader, niet de beste vriend van je kind.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.