Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

K3 Show Kom erbij

Is iemand hier geweest en is het de moeite waard met een meisje van 6 jaar? Ik twijfel omdat de kaartjes nogal duur zijn


Lijkt me nogal heftig voor zo’n ukkie. Wat is de meerwaarde voor zo’n kleintje om K3 life te zien ? Misschien is een show op Tv kijken ook leuk. Gordijnen dicht, discolamp aan. Lekker met een paar vriendjes en vriendinnetjes meezingen en dansen in de eigen huiskamer. Chippie en ranja erbij in de pauze. Bespaard je ook weer de kneiterdure kaartjes 

Ik denk juist dat mijn meisje van bijna 4 het helemaal geweldig zou vinden. Maar ik twijfel ook nog hoor, vooral omdat het niet kortbij is voor ons. Als het korterbij was had ik meteen kaartjes gekocht.

Oudste van man is geweest toen ze net 5 was bij de eerste show van Klaasje, Hanne en Marthe en vond het geweldig. Onze kleuter van 5 zou daarentegen volledig overprikkeld raken van zoiets. Dus kijk naar je kind.

Wij gaan in december met dochter van 6. Kan er dus nog niks over zeggen, maar denk dat ze het geweldig gaat vinden.

Wij zijn alleen bij de oude K3 geweest maar dat was echt een groot succes. Veel kinderen tussen de 3 en de pakweg 7 die alle liedjes kunnen meezingen. De ouders ook trouwens 😊 Ik ben een beetje jaloers dat jij nog mag gaan.

ik ben geweest met kind van 6. Naar de vorige show, laatste met klaasje. Kind vond het geweldig. Heeft het er nu nog wel eens over

Zonne2017 schreef op 29-05-2022 om 20:48:

Lijkt me nogal heftig voor zo’n ukkie. Wat is de meerwaarde voor zo’n kleintje om K3 life te zien ? Misschien is een show op Tv kijken ook leuk. Gordijnen dicht, discolamp aan. Lekker met een paar vriendjes en vriendinnetjes meezingen en dansen in de eigen huiskamer. Chippie en ranja erbij in de pauze. Bespaard je ook weer de kneiterdure kaartjes

Welke leeftijdscategorie is wel geschikt?

Volgens mij moet K3 het vooral hebben van kinderen tussen de 3 en 9 jaar. 

Wij gaan ook met onze dochter van zes. Lijkt mij een prima leeftijd. Ze heeft er in ieder geval superveel zin in! Kan me niet voorstellen dat de overprikkeling anders is als een dagje pretpark.

Ik ben een paar jaar geleden met mijn dochters van toen bijna 5 en 6 geweest en die vonden het werkelijk fantastisch! Lekker dansen en meezingen 

Saga schreef op 30-05-2022 om 07:57:

[..]

Welke leeftijdscategorie is wel geschikt?

Volgens mij moet K3 het vooral hebben van kinderen tussen de 3 en 9 jaar.

Dat klopt denk ik wel een dan vooral 4-7 denk ik. Maar ik heb me wel verbaasd over volwassenen die zonder kinderen naar de show gaan

Zonne2017 schreef op 29-05-2022 om 20:48:

Lijkt me nogal heftig voor zo’n ukkie. Wat is de meerwaarde voor zo’n kleintje om K3 life te zien ? Misschien is een show op Tv kijken ook leuk. Gordijnen dicht, discolamp aan. Lekker met een paar vriendjes en vriendinnetjes meezingen en dansen in de eigen huiskamer. Chippie en ranja erbij in de pauze. Bespaard je ook weer de kneiterdure kaartjes

We hebben het over een kind van 6 geen 2. Zulke ukkies zijn ze niet meer met 6. 

We gaan dit jaar weer. Dochter is nu 6. 

Zijn ook geweest toen ze 3 en 5 was (wel bijna 4 en 6). Kon ze al heel goed volhouden. Je hebt vast zitplaatsen maar wel genoeg ruimte om lekker te dansen voor de kinderen. Tip als je kind graag danst: plaatje aan de kant van een doorloop, daar hebben ze wat meer plek om te dansen. 

dan

dan

30-05-2022 om 12:31

Onze zoon was 4 jaar toen we erheen gingen, was goed te doen. 

duizel schreef op 30-05-2022 om 09:44:

[..]

Dat klopt denk ik wel een dan vooral 4-7 denk ik. Maar ik heb me wel verbaasd over volwassenen die zonder kinderen naar de show gaan

Gelukkig komen er steeda vaker shows speciaal voor die volwassenen. Ik heb het zelf nog niet meegemaakt maar je hoort het soms wel, volwassenen die dan zelf gaan dansen, voor een of meerdere kinderen die dan niks kunnen zien en als je er wat van zegt krijg je een grote mond want ook zij hebben het recht om te dansen. 

Wat klopt maar het kind is de doelgroep en die heeft ook het recht om iets te zien ..

Papa wil vast wel mee

Deze shows zijn bedoeld voor jonge kinderen, dus ik zou het wel aandurven. Tenzij je kind moeite heeft met drukte en mensenmassa's of iets dergelijks. Dat kan natuurlijk ook per activiteit verschillen. Maar met iets als een K3 show zou ik niet heel lang meer wachten want over een paar jaar vindt ze K3 waarschijnlijk niet meer leuk.
Je kunt ook je kind vragen wat ze zelf wil.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.