Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Dendy Pearson

Dendy Pearson

23-08-2020 om 17:11

Jeans wijde taille voor zoon (12)

Heeft iemand van jullie een idee waar ik spijkerbroeken met een wat bredere taille voor onze jongste kan kopen?
Voorheen bestelde ik ze altijd bij C&A maar daar kan ik ze nu online niet vinden. Ik weet niet hoe het in de winkel is nu. Geen C&A in de buurt om te gaan kijken.

ElenaH

ElenaH

23-08-2020 om 18:09

Jeans center

Heeft jeans in verschillende lengte- en taillematen (in inches).

rode krullenbol

rode krullenbol

23-08-2020 om 18:18

Bij marine- en legerdumpwinkels

Zie bijvoorbeeld: https://www.dumpshoptomcat.nl/product/spijkerbroek/

Dendy Pearson

Dendy Pearson

23-08-2020 om 18:27

Kindermaten

Zoon zit nog wel in de kindermaten. Dus maat 158 en dan wijde band.

Maar eens gaan kijken bij een ‘echte’ spijkerbroekenzaak is natuurlijk een idee. 🤔

Mijntje

Mijntje

23-08-2020 om 18:27

bonprix

Bij bomprix hebben ze jongensbroeken in "grote maten".

rode krullenbol

rode krullenbol

23-08-2020 om 18:41

In dat geval

In dat geval is het altijd goed om de spijkertuinbroek in gedachte te houden. Deze valt immers per definitie ruim ter hoogte van het middel en is bovendien uitstekend te combineren met van die leuke en stoere houthakkersblouses. Reuze handig! Elke dag een andere 'look', terwijl je de broek niet al te vaak hoeft te wassen. Doe je dat wèl, dan krijgt 'ie binnen de kortste keren ('no time') een zeer vlotte uitstraling.

Rode krullenbol

40er

40er

23-08-2020 om 19:45

Vroegâh

Bestelde ik ze vaak bij de h&m
Of ik kocht ze in Duitsland, woon dicht bij de grens.

Dees

Dees

23-08-2020 om 21:08

Overal

Nagenoeg elke winkel heeft wijde broeken, ik kan maar met moeite de smallere vinden voor mijn zoon..

rode krullenbol

rode krullenbol

23-08-2020 om 21:37

Uiterst modieus

Een houthakkersblouse onder een spijkertuinbroek met daaroverheen een stevige leren riem die voorzien is van een joekel van een gesp. Uiterst modieus en geschikt voor een jongeling van welk postuur dan ook.

Rode krullenbol

Dendy Pearson

Dendy Pearson

23-08-2020 om 21:53

ElenaH

Dat wist ik niet. Dank je wel voor de tip!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

23-08-2020 om 21:56

Dees

Nou, niet dus. Ik kan ze tenminste niet vinden.
Zoon is nog niet eens echt dik ofzo, meer het vierkante type. Met een stevige kont en flinke benen. Voor mijn gevoel worden alle broeken gemaakt voor het model spijker.

ElenaH

ElenaH

24-08-2020 om 06:40

Dees

'Nagenoeg elke winkel heeft wijde broeken, ik kan maar met moeite de smallere vinden voor mijn zoon..'

Nee hoor, dat hebben winkels niet. C&A heeft een tijdje spijkerbroeken met taille elastiek verkocht in de maten 140 t/m 168, maar dat was dan 1 model. Daarom zijn wij voor mijn dochter al heel snel bij jeans centre gaan shoppen.

Dees

Dees

24-08-2020 om 07:15

Toen ik een kennis trots vertelde dat ik voor mijn geen spijker maar wel slanke mannetje een prachtig zittende broek bij de we had gekocht vertelde zij dat ze voor haar bolle zoon en haar net ff iets minder bolle zoon daar ook vaak spijkerbroeken kocht.

ElenaH

ElenaH

24-08-2020 om 07:29

We?

We heeft geen taillematen bij kinderjeans ...

Dees

Dees

24-08-2020 om 08:17

Elenah

Blijkbaar wel diverse maten passend broeken voor kinderen met een verschillende bouw.

ElenaH

ElenaH

24-08-2020 om 08:22

Dees

Ze hebben slim fit, regular en biker. Regular is te smal.

Dees

Dees

24-08-2020 om 08:25

Elenah

En de jogg spijkerbroeken dan? Dat mannetje wat ze ook draagt is echt een klein tonnetje hoor.

ElenaH

ElenaH

24-08-2020 om 08:30

Huh?

Ik zie een broodmager blond jochie staan. Jog is niet de pasvorm maar de stof.

https://www.wefashion.nl/nl_NL/kids/boys/jeans/

Mijntje

Mijntje

24-08-2020 om 09:13

bon

Mijn zoon van 13 3/4 jaar draagt een luier en is flink. Hij past alleen van bonprix, de 'grote maten.' Er zijn ook pull-on dus dat is handig met verschonen.Ritsen en riemen zijn niet handig. Nou vind ik eerder vernoemde winkel geen ideale winkel, het riekt erg naar goedkope productie, maar we moeten wat. Hij heeft ook veel broeken nodig. Ik vind het wel fijn om hem niet alleen in joggingbroeken te hijsen, die gaan ook eerder kapot.

Dees

Dees

24-08-2020 om 10:05

Elenah

Ja elenah dat is vaak zo bij de foto's van kledingbedrijven het moet er allemaal leuk aanzien en dat is vaak zo bij slankere kinderen, dat zegt niet dat ze geen maatjes voor de vorsere kinderen hebben..Broodmager is wel wat groots uitgedrukt dan zou mijn kind ook broodmager zijn.

ElenaH

ElenaH

24-08-2020 om 12:30

Dees

Oke, broodmager is inderdaad te sterk. Maar mijn dochter is (iets meer dan) volslank en past niet in de regular maten. Maar dat geeft voor ons niets, we komen graag bij JC. Voor mezelf ook, want ik heb juist lengtematen nodig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.