Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Mijntje

Mijntje

02-01-2015 om 17:56

Is een GPS een leuk cadeau voor een 10 jarige?

Zoon wil een gps als hij 10 wordt. Is dat een leuk speeltje? (kunnen wij ook nooit meer verdwalen), of heeft een gps z'n beste tijd gehad? (ivm mobieltjes, maar die heeft hij nog niet)

Caesar

Caesar

02-01-2015 om 23:38

Wat bedoel je precies?

Wat bedoel je precies met 'een gps'?

Mijntje

Mijntje

03-01-2015 om 07:52

gps

Een gps, om routeding. maar de plannen zijn inmiddels veranderd, het wordt nu een fototoestel, daar zal hij meer plezier van hebben. Over een paar jaar een mobieltje waar gps op zit.

Ad Hombre

Ad Hombre

03-01-2015 om 19:36

Ik heb er zelf nog een

Vijftien jaar oud of zo, maar het lijkt me niks voor zo'n jongen. Mijn kinderen hebben er ook geen interesse in. Mobiel is beter. (camera is eigenlijk ook achterhaald en muziekspeler, zit allemaal in je telefoon!)

Moni

Moni

03-01-2015 om 19:41

Een ipod is ook handig

Heb je een camera, muziekspeler, kun je spelletjes doen.
Geen idee of zo'n ding gps heeft. Zou wel een mooie combi zijn.

Ad Hombre

Ad Hombre

03-01-2015 om 20:03

Moni

I.d.d. een ipod touch is in feite een smartphone zonder telefoonfunctie als ik het goed begrijp.

Ja maar..

waarom dan geen telefoon?? Desnoods zonder sim maar met alle mogelijkheden Jongen wordt 10 dus wel/geen mobiel zal niet zo lang meer duren.

Barvaux

Barvaux

03-01-2015 om 21:41

tja

Als je zoon wil geocachen is een gps natuurlijk wel een heel erg leuk ding.

Puck

Puck

05-01-2015 om 09:52

precies Barvaux

MAar dan ook alleen als hij geïnteresseerd is in geocachen, als gewoon "leuk speeltje" is het helemaal niets denk ik.

Mijntje

Mijntje

05-01-2015 om 09:56

speeltje

ik denk ook dat zoon het meer zag als 'leuk speeltje.' Maar we vonden nog een oude digitale camera die het nog bleek te doen. Dus nu zijn de plannen weer helemaal veranderd en krijgt hij een fiets

Puck

Puck

05-01-2015 om 12:37

Haha Mijntje...

En die fiets is nu definitief? Kan ie mooi met een gps routes uitstippelen naar een fotogeniek punt

Mijntje

Mijntje

05-01-2015 om 12:43

Puck

Nee, we hebben nog iets meer dan een maand. Maar hij heeft eigenlijk wel een fiets nodig. Misschien kijk ik nog wel op mp voor een tweedehands gps, zat mensen die 'em ongebruikt op zolder hebben liggen denk ik.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.