Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Emmawee

Emmawee

11-12-2014 om 22:01

Is Diddle nog iets?

Worden spulletjes van Diddle nog leuk gevonden? Of is dat inmiddels verleden tijd?
Groeten, Maw.

Diddle

Niemand in de klas van mijn dochter had Diddle knuffels en tassen maar dochter was er zelf zo dol op dat ze er van alles van had. Waaronder een leuke schoolrugtas met een sleutelhanger met Diddleknuffel en een Diddle etui. En ze is er nooit mee geplaagd of zoiets.
Dat was de basisschool. En de kinderen in haar klas hadden hele diverse dingen, ik keek goed of ze aan kon sluiten, maar het was toch divers.
In haar klas hadden ze wel vaak papiertjes en spaaracties van Diddle waar dochter niets van snapte, kladpapier kaartjes die je ook kon ruilen.

Annet

Annet

11-12-2014 om 22:53

AnneJ, jouw dochter is al lang voorbij basisschool toch?

Toen mijn 17-jarige op de basisschool zat, was Diddle populair. Geen idee hoe het nu is.

ja klopt annet

Dochter is nu 16.
Maar toen was ze ook de enige met zoiets, dus misschien is het nu ook wel goed als je kind het leuk vind. Zijn toch gewoon ook mooie spulletjes.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

11-12-2014 om 23:28

Rage is over

Maar voor jonge meisjes (7-8-9 jaar) kan het nog wel denk ik.
Beetje hetzelfde als Holly Hobby in onze tijd ofzo. Het ziet er wel lief uit en daardoor een soort van tijdloos.

Tijgeroog

Tijgeroog

11-12-2014 om 23:51

Hmm

Mijn dochter us 7 en ik geloof niet dat ze diddle zelfs maar kent. Ze vindt het misschien best leuk, maar dat is omdat ze al dat soort dingen leuk vindt, niet omdat het diddle is.

Retro

In de tijd dat mijn oudste (nu 18) op de basisschool was, was Diddle heel populair. Volgens mij was er zelfs een tijdschrift van. Er waren meisjes die probeerden zoveel mogelijk verschillende Diddl-blaadjes (van notitieblokjes) te verzamelen, er werd druk geruild op het plein. Sindsdien nooit meer wat van gehoord, tot dit draadje. Ik denk dat de rage inmiddels lang genoeg geleden is om Diddl-spullen als retro te beschouwen.

skik

Emmawee

Emmawee

12-12-2014 om 16:02

Duidelijk

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb wat spullen gekregen en vroeg me af of ik daar nog iemand echt blij mee zou kunnen maken.

Katniss

Katniss

12-12-2014 om 17:28

Leuk

Het zusje van een klasgenootje van jongste was er laatst mee bezig. Toen ik oudste voorstelde om haar oude rijk gevulde Diddle-map te doneren was ze het daar niet mee eens. Ze zijn vervolgens de hele middag bezig geweest met alle spulletjes. Helaas was de geur er wel vanaf, na minstens 6 jaar in de kast.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.