Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
meima

meima

30-03-2016 om 15:32

Hoverboard, smartwheels, mini-segway... help!

Mijn dochter (9) wil van haar eigen geld een hoverboard kopen, maar er zijn heel veel verschillende aanbieders! Allemaal een andere naam, andere prijs... Wie heeft hier ervaring mee? Waar moet ik op letten?

Alvast bedankt!

angel3

angel3

30-03-2016 om 15:41

geen idee

maar ik hoop dat je een grote tuin hebt . Op straat kan /mag ze er niet mee.

bieb63

bieb63

30-03-2016 om 21:57

vandaag

heeft dochter er 1 gekocht via Bol.com. Niet de 'echte' , die is peperduur (700 nog wat), alhoewel deze ook wel peperig was, (300 nog wat), maar volgens haar (17 en zeer kritisch) meer dan perfect.
Wel even onder de aandacht: die dingen zijn echt best gevaarlijk, dus 9 jaar....

Tango

Tango

31-03-2016 om 15:13

Dat dacht ik dus ook al

Ik vond 9 jaar ook al een beetje jong voor een hoverboard. Zijn inderdaad gevaarlijk en mogen dus niet op straat, al zie je ze daar wel af en toe.
Zou ze niet liever Heelys willen o.i.d? Een stuk veiliger en ook helemaal in.

Dees

Dees

21-09-2016 om 09:53

spacescooter

Kijk eens voor een spacescooter, daar mag ze wel mee over straat en is stukken beter voor de beweging.

Mag niet?

Ik heb er hier al diversen gezien in de buurt. De postbode bijvoorbeeld. Nu zijn er hier wel veel fietspaden maar als het niet mag loopt ook de postbode een risico.

Hoverboard ervaringen

Let bij de aanschaf met name op de accu/batterij. Het beste is om hoverboards met Samsung of LG batterij te kopen. Neem bijvoorbeeld een kijkje op deze pagina: (link verwijderd door forumbeheer),

Yaron

Yaron

06-04-2017 om 19:24

Onzin dingen

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt onzin voor een kind om een hoverboard te hebben, hier in de straat en op het schoolplein zijn er veel kinderen, vanaf groep 3, die op zo'n board 'rijden'. Laat ze lekker rennen, fietsen, steppen of skeeleren, is veel beter voor ze.

jen

jen

11-04-2017 om 19:31

Da's waar.

Ik vind 9 jaar ook een beetje jong. Wil ze liever geen skateboard of een step? xD Kinderen mogen ook hoverboards rijden, maar om speicaal eentje voor ze te kopen?

Vesta

Vesta

11-04-2017 om 19:33

als je een betegelde achtertuin hebt

dan is het leuk, want je mag er niet mee op de stoep of het fietspad want ze zijn niet toegestaan op de openbare weg.
Maar dat vergeten de speelgoedwinkels er even bij te vertellen.

Charles

Charles

12-10-2017 om 06:54

Hoverbord

Hoverboard kan op de weg exploderen als het niet een UL 2272 is gecertificeerd. Om die sticker van verificatie eerst te controleren terwijl u een of meer aankoopt. U kunt hier verder tips raadplegen om een ​​goed hoverboard te kopen.

Charles

Charles

12-10-2017 om 06:57

Controleer deze

Controleer deze
http://listsplash.com/best-hoverboard/

9 jaar ook te jong

Mijn zoon wil ook zo'n ding maar ik vind hem daar te jong voor en inderdaad verboden op de openbare weg. Dus als je kind tegen een geparkeerde auto knalt (niet ondenkbaar) ook nog eens veel gedoe met de verzekering waarschijnlijk.

En ik ben ook van mening dat een beetje beweging geen kwaad kan. Dus mijn jongen wil dan misschien een mountainbike. Vind ik een prima idee.

Patrick de Groot

Patrick de Groot

19-10-2017 om 20:00

Hoverboard gekocht bij (merknaam verwijderd door forumbeheer)

Ik heb een paar maanden terug een hoverboard gekocht voor mijn zoontje (10). Hij is er elke dag mee in de weer en dol gelukkig. Het hoverboard is van het merk (merknaam verwijderd door forumbeheer), kwam als beste uit bepaalde online hoverboard tests. Het schijnt dat een veilig hoverboard aan bepaalde kwaliteits eisen moeten voldoen, zoals bijvoorbeeld accu's van Samsung, moederbord van TaoTao en nog wat dingen. Na een tijdje zoeken, vergelijken en meerdere goede reviews online gelezen te hebben over het hoverboard merk (merknaam verwijderd door forumbeheer) nam ik het besluit om het hoverboard te kopen bij de hoverboard webshop (winkelnaam verwijderd door forumbeheer)

Over de kwaliteit van het hoverboard ben ik zeer te spreken. Ik had een aantal technische vraagjes en belde daarvoor de klantenservice van het bedrijf op. Ik werd zeer vriendelijk geholpen en ze wisten me alles uit te leggen.

Ailsaaf

Ailsaaf

28-09-2018 om 11:14

mini hoverboard voor kinderen

Zolang alle veiligheidsmaatregelen zijn getroffen, kunnen zowel kinderen als volwassenen een dergelijke plaat gebruiken. Hoverboard is ook een geweldig cadeau-idee. Hier is ook een veilig UL2272 gecertificeerd mini-hoverboard voor kinderen:
(Link verwijderd door forumbeheer)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.