Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Rosalie

Rosalie

30-03-2016 om 19:37

High tea feestje

Hoi,

Mijn dochter wordt binnenkort 9 en wil graag een high tea feestje geven. Nu ben ik op zoek naar simpele gerechtjes die echt bij een high tea horen en die goed door kinderen (met een beetje hulp) klaargemaakt kunnen worden.

Ben benieuwd naar jullie ideeen!!

Rosalie

High tea

Sandwiches, wraprolletjes, mini bolletjes, cakejes, petit fours, bonbonnetjes. Het gaat vooral om de aankleding. Leuke prikkertjes, servetjes, lief servies, tafelkleed.

40er

40er

30-03-2016 om 20:23

zoeken

Ik denk dat als je het bij zoeken intikt dat je nog wel heel wat kunt vinden.

Misschien een leuke etagère maken van serviesgoed(van de kringloop).

Qua gebak, lepelgebak is altijd makkelijk te maken. Doorzichtige bekertjes met bv monchou taart of schwarswalder.
wrapjes, poffertjes op prikkers.

bonbonnetjes om te maken, bv oreo balls of pindakaas balletjes.

Rosalie

Rosalie

31-03-2016 om 09:00

bedankt zo ver

Mogelijk gaan we nog een taartje maken om mee te nemen als activiteit, dus dan wordt een etagere maken wel een beetje veel. Maar: de receptjes vind ik wel heel leuk, en inderdaad het gaat om de aankleding. Een leuke etagere heb ik, en mijn schoonmoeder die komt helpen vast ook wel. Theepot heb ik, moet ik er nog 1 bij regelen. Dochter heeft ook nog chocoladefondue er bij besteld, Leuk tafelkleed en prikkertjes moet ik dan even kijken, maar wellicht hebben ze dat soort dingen ook wel bij de action of mijn schoonmoeder die nog iets moois heeft liggen van vroeger of zo We sparren nog even door. Nog meer input is natuurlijk altijd welkom! Leukste vind ik in elk geval als ze zelf mee kunnen helpen om de hapjes te maken.

Rosalie

Tiepmiep

Tiepmiep

15-04-2016 om 16:58

Kant en klaar pakketten?

Hier pas ook ene high tea gemaakt. Gewoon met een pakket van Aldi of Lidl. Makkeljk klaar te maken en bevat bakmix voor scones, mini muffins en brownies. En met mini tompoucejes maakten we het compleet. Voor iets hartigs doen wraps het hier goed.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.