Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Tango

Tango

21-02-2017 om 16:58

Het geheime leven van 4-jarigen

Ik zit nu bovengenoemde serie te kijken op uitzending gemist. Werd me aangeraden door iemand, maar gisteravond had ik het gemist.
Ben ik nu raar dat ik denk dat het een vreemde opzet is. 8 kinderen bij elkaar zetten die elkaar nog nooit gezien hebben? Observeren en dan? Wordt er ingegrepen als 2 kinderen elkaar aanvliegen? Ik zag net een meisje dat overwoog een ander meisje te bijten, tenminste zo zag het er uit. Dan had je toch al lang moeten ingrijpen? Het geeft mij een heel onveilig gevoel voor die kinderen. Of overdrijf ik nou?
Ik vind die kinderen ook heel gemaakt over komen, vooral in de interviewtjes die ze geven.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

21-02-2017 om 17:44

Nee hoor

Ik vond het een leuk programma en de kinderen regelden het prima onderling. Wel grappig hoe te zien dat het kind met de twee oudere broers niet bang is voor een confrontatie, en dat de manager in de dop toch ook zijn trommel niet wilde weg geven.
Gemaakt vond ik niet, wel een meerderheid aan kinderen uit hockey en sjaaltjesgezinnen.

Sfera Sleutelbeen

Sfera Sleutelbeen

21-02-2017 om 18:23

Natuurlijk

Natuurlijk is dit niet zo spontaan als de programmamakers je willen laten denken. Die kinderen zijn heus wel geïnstrueerd om dingen te doen, waar een ander kind dan waarschijnlijk wel spontaan op reageert.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.