Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Ava

Ava

05-11-2015 om 12:54

Goede straatvoetbal

Ik zoek een goede straatvoetbal, mag onooglijk zijn, als het maar een stevige bal is.

Mijn zoon heeft nu 5 ballen liggen die allemaal na een dag of twee lek gingen. Ze komen van de AH volgens mij, met Ajax-logo. Ik denk dat ze voor een grasveld gemaakt zijn maar er is ook mee op de stoep gevoetbald en daar kunnen ze misschien niet tegen. . In de jaren hiervoor hebben we ook heel veel ballen zien komen en gaan maar er was er nooit een waar ze langer dan een paar weken mee deden.

Wat is nu een goede straatvoetbal?

Jamie

Jamie

05-11-2015 om 16:29

Ava

Ga gewoon even naar een echte sportzaak en vraag om een straatvoetbal.

Of google even op straatvoetbal dan zie je er ook genoeg maar dan weet je nog niet waar je die kan kopen.

Van autobanden kan ook:

https://www.nijha.nl/nl/expertisecentrum/kennisbank/producten-uitgelicht/sport-en-spelmaterialen/autobandenbal-verovert-straatvoetbal/

Meerdere

Ik kocht er op een gegeven moment gewoon meer dan 1, een bak met ballen en een pomp. Goedkope en duurdere. Ik ben er ook nooit achter gekomen wat nou een voetbal is waar je langduriger mee uit de voeten kan.
Dus als ik ergens een stevige bal zag nam ik die direct. Anders gingen de kleinere ballen eraan.
Ook leuk om met Sinterklaas als surprise te geven. Bouw je er een nepvoetbal omheen als surprise.

Ava

Ava

06-11-2015 om 08:29

Dank

Dank voor jullie reacties.

Jamie, het meisje van de sportzaak in de omgeving keek me vreemd aan (alle ballen zijn toch het zelfde). Maar nou kon ik daar ook niet terecht met advies over sportschoenen (ondanks de hele wand aan sportschoenen die ze hebben staan.

Die straatvoetbal lijkt me prima en die gaan we eens proberen, dank je.

Jamie

Jamie

06-11-2015 om 08:34

ava

Nou dan zou ik die sportzaak voortaan maar mijden want hier begrijpen ze tenminste waar ik het over heb. Ik begrijp je vraag nu ook beter moet ik zeggen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.