Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
lisbeth

lisbeth

04-02-2015 om 08:22

Cadeau zoon 8

Zoon wordt over een maand 8 en we hebben geen idee wat we hem kunnen geven. Budget is rond de 100 euro. Fiets heeft hij niet nodig, step heeft hij. Tablet is ook in huis. Tv kijken doet hij nauwelijks. Lego houdt hij niet van. Het is niet echt een speler, hoogstens met andere jongens voetballen buiten. Lezen mwah.
Het is nogal een druk type wat niet de rust heeft om te knutselen of dingen te maken.
Zelf kont hij niet verder dan een nieuwe skylander en een waterpistool. Nerf heeft hij trouwens in verschillende varianten

Hanne.

Hanne.

04-02-2015 om 08:51

paar ideetjes

Een tweedehands crossfiets/mountainbike om mee te raggen
Een uitje (voorstelling, museum bezoek)
Digitaal fototoestel
Mooie nieuwe broek/paar schoenen/jas

Of misschien gewoon die nieuwe skylander en het waterpistool als dat is wat hij wil heben!

Barvaux

Barvaux

04-02-2015 om 08:59

goed waterpistool

Een 'echte' jongen is goed voorbereid voor de waterpistoolgevechten van de éénentwintigste eeuw Een goede supersoaker dus met een flinke munitie-inhoud. Probleem is wellicht dat je die nu niet kan krijgen in de intertoys? Dan moet je dus even online zoeken.

Helicopter

Favoriet bij mijn 8-jarige|
- bestuurbare helicopter
- diabolo
- doos met scheikundige of electronische proefjes

Dendy Pearson

Dendy Pearson

04-02-2015 om 09:02

Gewoon

Waarom zou je m niet gewoon geven wat hij graag wil hebben? Dus een skylander en een fantastisch waterpistool. Online kan je vast hele mooie vinden.

Kinetic sand

Ik heb mijn nichtje voor haar derde verjaardag een paar kilo kinetic sand gegeven. Niet alleen zij heeft de rest van haar verjaardag alleen maar met dat zand gespeeld, ook mijn 11-, 15- en 18 jaar oude kinderen en de volwassenen. Sommige dingen blijven altijd leuk, hoe jong of oud je ook bent, net als bellenblaas en trampolines.

skik

Mijntje

Mijntje

04-02-2015 om 09:06

waveboard

Ik zou hem iets geven om mee te bewegen. Een waveboard of skates.
Donald Duckjes vinden ze ook altijd leuk.

Barvaux

Barvaux

04-02-2015 om 09:09

Geef hem ergens een abonnement van? http://www.magvilla.nl/jongeren

lisbeth

lisbeth

04-02-2015 om 09:10

Dat krijgt hij ook wel

Maar ik heb ook nog familie die cadeau tips verwachten. Ik heb een waterpistool van nerf op het oog dus die kan oma geven. Gratis geleverd door bol
Super sand heeft hij met kerst gekregen, flinke hoeveelheid
Doos met proefjes hebben we meerdere van in huis, oudere zus was daar in het verleden namelijk verzot op
Helikopter vind ik wel een leuke, maar wat is een goede?

lisbeth

lisbeth

04-02-2015 om 09:12

Vind ik ook wel leuk maar dan ga ik op marktplaats eens zoeken voor een stapel oude. Hij leest namelijk altijd donald ducks voor het slapen gaan. Ik heb bijna twee bakken vol maar de meeste kent hij nu wel

Juno

Juno

04-02-2015 om 09:15

Geef hem wat hij wil

Een fantastisch waterpistool kost rond de €30,-, imo niet voor tussendoor maar uitstekend geschikt voor een verjaardag. Je kan het geld dat je gereserveerd hebt voor zijn verjaardag ook bewaren voor een ander moment als hij iets ziet wat hij graag wil hebben.
Buitenideeën:
Goede frisbee
Kitevlieger, zo een waar je zelf de lucht mee in gaat
Opvouwbaar voetbaldoeltje
Iets voor zijn sport, zit hij al voetbal? Denk aan trainingbroek, bidon, thermospul.
Als het een stuntstepper is iets van een schans maken.
Het idee van die oude crossfiets is ook echt top. Helm er bij en klaar.

Uitje: skiën, voetbaltour in een stadion, echte voetbalwedstrijd meemaken, branding surfen, kitevliegeren.

guera

guera

04-02-2015 om 09:27

sparen?

Is hij niet ergens voor aan het sparen? Wij hebben zoon weleens geld gegeven zodat hij de felbegeerde ipod bijelkaar kon scharrelen. Ik vond dat te duur om te geven. Mijn neefje heeft zo zelf een tablet bijelkaar gespaard

Pyn

Pyn

04-02-2015 om 09:28

Geboortejaar

In Donald Ducks?
Skelter?
Waveboard / skateboard / wavestep of wat ze tegenwoordig ook maar verzinnen.

ik dacht ook

gelijk aan Disney Infinity, maar Skylanders is ook leuk. Als hij daarvan houdt, zou ik het geven. Anders blijf je met iets zitten waar hij nooit naar omkijkt.

Andere ideeën:
- abonnement op Donald Duck of Goal
- iTunes kaart om nieuw spelletje voor iPad te kopen
- afstandsbestuurbare auto, of wellicht een drone
- voetbalposter of iets van z'n favoriete club
- kleine voetbaldoeltjes

trampoline

Een trampoline is op deze leeftijd ook geweldig. Klein of groot. En een boksbal. We hadden ook nog een schijf met pijltjes maar daar was ik achteraf minder blij mee omdat die dingen nog weleens iemand pijn deden en hard aankwamen, maar was ook leuk.
De trein van Harry Potter. Of een andere electrische bouwtrein.

abonnement op DD

Heeft hij al een abonnement op DD, of ligt er alleen een stapel oudjes? Als het dat laatste is zou ik dus zeggen: abonnement.

En wat Barvaux hier op het forum altijd zegt: ze steken er nog verrassend veel van op. Dat zie ik inmiddels aan mijn eigen zoon ook. Hij leest trouwens ook steeds DD'tjes voor het slapengaan.

Groeten,

Temet

Moni

Moni

04-02-2015 om 20:59

Wij probeerden ook oude DD's te kopen

en met succes. Ze zijn met plezier gelezen.
Nu heeft zoon met Sint een abonnement gekregen van Opa/Oma. Hij vindt het geweldig. Elke week kijkt hij uit naar het nieuwe deel.
Een abonnement is absoluut een mooie aanvulling op een voorraad oud DD's. En bij ons bleek dat Opa/Oma erg blij werden van dit cadeau, juist omdat hun eigen zoon vroeger ook een abonnement had.

Juline

Juline

06-02-2015 om 22:22

Zitzak

Wij hebben vorig jaar onze dochter een zitzak gegeven. Was en is een groot succes.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.