Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Lola

Lola

18-08-2016 om 14:55

Cadeau voor meisje dat 7 jaar wordt?

Hier zitten vast mensen met goede ideeën (en kinderen die meer in die leeftijd zitten), dus: wie weet een leuk idee voor een meisje dat 7 jaar wordt.

Prijsklasse?

Is het je dochter? Of een buurmeisje? Dat maakt wel iets uit denk ik...

Ingrid

Lola

Lola

18-08-2016 om 15:24

Prijsklasse

Roep maar alles tot ca. 15 a 20 euro.

Maar kleiner mag ook, als het maar leuk is ).

Vesper Lynd

Vesper Lynd

18-08-2016 om 15:27

Wat voor meisje?

Ik ken roze Barbiemeisjes en meisjes die van dino's en stoere auto's houden. Wat altijd wel leuk is is zo'n knutselsetje van Intertoys, of een blok steen met hamertje waaruit ze stenen moeten bikken.

@Emma

@Emma

18-08-2016 om 15:31

Vergrootglas

Heeft mijn dochter alles mee bestudeerd op die leeftijd

Hier een bijna 7-jarige

Vandaag met mijn bijna 7-jarige dochter een verlanglijstje gemaakt. Daar staan onder andere de volgende dingen op:
- stabilo pen
- puzzel van frozen
-zeemeermin barbie
- mini lalaloopsy
- springtouw met glitters
- lunchtrommel met paarden
- gymtas
- babypop
- lego friends verschillende doosjes van klein naar wat groter
- portemonne
- spirograph
-Aantal van die SES knutseldozen
- play doh verschillende doosjes van klein naar wat groter

Yaron

Yaron

18-08-2016 om 22:05

hier een zes en acht jarige

En ze willen allebei Playmobil, is in allerlei prijsklassen te krijgen. Lego Friends vindt de jongste ook erg leuk.

idee

Een paar maanden terug verjaardag gehad van een dochter van vrienden. Zij werd acht, maar met zeven is dit misschien ook al heel leuk.

Als ze zeven zijn zitten ze in groep 3 of 4. Dit betekend dat ze kunnen schrijven. Ik heb toen een Frozen dagboek gegeven met een grote set (iets van 24 stuks) gekleurde glitter pennen. Met haar zevende verjaardag had ik een spirograph set gegeven.

Christel

Christel

19-08-2016 om 10:23

Mijn 7-jarige dochter

wordt blij van Pokemon (al jaren), dino's, stoere auto's en vooral niet van alles dat maar enigszins "meisjesgedoe" is.

Iets algemeens roepen is dus lastig.

Waar hier op de BSO veel mee gespeeld wordt

door ook veel meisjes is plusplus, een soort constructiemateriaal, hele kleine plusjes die je stevig in elkaar kan haken. Ook de pinypon poppetjes en de kleine diertjes zijn erg in trek zeker bij wat meer meisjemeisjes.
t ligt er dus wat aan wat voor meisje t is?
Smink is ook populair maar of de ouders daar blij van worden ?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.