Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

BSO juf op TikTok


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

29-03-2022 om 21:07

Viva-amber schreef op 29-03-2022 om 20:59:

[..]

Ik dans ook altijd en dan roep ik onder tussen k&t mannen..zijn alleen goed voor een timmerklus.

Pejeka1 schreef op 29-03-2022 om 21:04:

[..]

Bukken en spreiden, waarschijnlijk.

Dat is seksueel...en dat is niet hetzelfde als seksistisch. 

Ik kan iemand met de nick "Sjerry Boodet" en dan zo'n openingspost niet echt serieus nemen.

Het hek staat ergens open, net als die geile pedo post over vriend die harde krijgt van de kinderen plus vermelding van een geweldig seksleven. Het troll-gehalte ligt er iets te dik boven op. 

@Viva-amber, ik snap je verhaal vanwege een ander draadje. Maar forumbeheer heeft al vaker aangegeven hen dan te rapporteren. Laat het aan hen over.

Beide TO's net lid...die geweldig oplettende mods met een beoordelingsvermogen van een net geslepen koksmes...die was ik ff vergeten. 

Wat een juf doet in haar vrije tijd is aan haar zelf. Evenals wat ze online zet. Maar als docent heb je wel een voorbeeldfunctie. Je bent een autoriteit voor kinderen en je wil dat ze je serieus nemen. Door dergelijke filmpjes ondermijn je die voorbeeldfunctie. Ik zou de juf er wel op attenderen dat ouders van kinderen, oudere broers en zussen van kinderen en soms zelfs ook kinderen zelf dit kunnen zien. Dat kan ook roddelpraat op school, schoolplein en in het dorp gaan opleveren.
Tiktok is pas vanaf 13 maar er zitten meer dan genoeg jongere kinderen op. Dat is de verantwoordelijkheid van de ouders en ik praat het niet goed, maar het is wel de realiteit en dus handig om rekening mee te houden.
Mijn man is docent in het vo en daar worden docenten wel gewaarschuwd om goed na te denken over wat ze wel en niet online posten.

Granny71 schreef op 29-03-2022 om 21:27:

Ik kan iemand met de nick "Sjerry Boodet" en dan zo'n openingspost niet echt serieus nemen.

Dat zie ik nu pas 😂

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

29-03-2022 om 21:54

Viva-amber schreef op 29-03-2022 om 21:45:

Beide TO's net lid...die geweldig oplettende mods met een beoordelingsvermogen van een net geslepen koksmes...die was ik ff vergeten.

In plaats je gal spuwen over de mods kun je ook dit topic aan ze melden.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

29-03-2022 om 21:56

ik vind het een bijzonder eerste topic en nog bijzondere forumnaam.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

29-03-2022 om 21:57

Alleen OP gelezen

Tickel schreef op 29-03-2022 om 21:54:

[..]

In plaat je gal spuwen over de mods kun je ook dit topic aan ze melden.

Je hebt geen weet van watik wel of niet heb gemeld. 

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

29-03-2022 om 22:13



Er zijn vandaag veel discussies geopend door nieuwe forummers. En beledigingen geuit naar de moderators. Wij verwijderen niet alle nieuwe berichten maar wel veel. Je hoeft niet te reageren als je denkt dat het nep is maar verwijt ons niet dat we niet alles (snel genoeg) verwijderen.

Als je denkt dat het nep is dan rapporteer je het bericht, we zullen dan extra opletten en geloof ons, we verwijderen genoeg.

2.10 Speculeren over eerdere nicknames is niet toegestaan, evenals trolhinten. Heb je hier vermoedens van? Meld dit dan aan de moderators door het bericht te rapporteren.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

29-03-2022 om 22:41

Viva-amber schreef op 29-03-2022 om 21:57:

[..]

Je hebt geen weet van watik wel of niet heb gemeld.

Dan is je opmerking over de mods ook niet zinvol.

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

29-03-2022 om 22:53

Ook hier zijn wel voldoende tips gegeven. Ik sluit de discussie, dit omdat de rapportages blijven binnenstromen. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.